štvrtok 31. decembra 2009

69 a Nový rok

Je tu 31. December ráno. Po prebdetej noci sa zbieram na chatu.

Tento rok bol veľmi zaujímavý a čudný. Ttri voľby, Usain Bolt, Obama, Fico, Dzurinda, Františkáni, Harabin.... To je skutočne len zlomok toho, čo sa dialo. Mne sa veľa vecí nepodarilo splniť tak, ako som chcel. Ale to ma len motivuje k vyšším výkonom. Povedal som si, že tento rok chcem napísať 69 článkov. Tak ako v Živote, aj tu som mal menšie výpadky a potom obdobia aktívneho písania. Ale toto je 69 článok a to ma neuveriteľne teší.

Chcem Vám do toho nového roka zapriať, aby bol lepší ako tento rok a horší, ako ten rok budúci. Aby ste mali vždy zdravie, pretože zdravie je najdôležitejšie. Potom aby ste mali okolo seba priateľov, ktorí vám vo vŠetkom pomôžu, aby ste mali peniaze, za ktoré si môžete kúpiť čo chcete, vlastne, želám vám, aby ste mali v novom roku hojnosť toho, čo chcete a aby vám nič nechýbalo.

A nepreháňajte to s alkoholom! :)

P.F. (Popitý furt) 2010

Matúš

Žiadne komentáre: