sobota 5. decembra 2009

Pilsner win

Minule som si robil poriadok na externom HDD a našiel som tam priečinok Hry. Tak som si ho otvoril a začal som sa prehrabávat medzi desiatkami hier. Niektoré boli naozaj staré veci, ktoré som hrával ako malý chlapec, niečo boli záležitosti z minulého roka. Niektoré som mal rád veľmi, iné menej. Jednu z tých, ktoré som hrával veľmi rád som tam našiel tiež. Z nostalgie som si ju zahral a keď som ju tak hral, tak mi napadlo, že aká je tá hra vlastne dokonale jednoduchá.

Volá sa Pilsner win ak sa nemýlim a je to o tom, žedo bedničky ktorú ovládate myšou vám padajú plzeňské pivá. celý čas pritom čumíte na logo spoločnosti. Vpravo je krásna kočka, ktorá sa s pribúdajúcimi fľašami v bedničke vyzlieka. Za každých 20 fliaš ide niečo dole. Nebudem klamať, keď som to hrával, stále som sa tešil na to, ako tú holku vyzlečiem a uvidím, či je aj v skutočnosti taká, akú som si ju predstavoval. Nebudem klamať, vyzliesť sa mi ju podarilo minulý týždeň, a aj to len podprsenku. Viac ako 10 000 bodov sa mi nepodarilo nahrať, čo je vlastne 100 fliaš v prepravke. A to je aj minimálny poplatok za pohľad na prsia jednej z troch mladých slečien.

Táto hra ale útočí na mužskosť tak krásne a dokonale, že som si to uvedomil až po viacročnom hraní a študovaní marketingu ako takého. Muž má rád pivo, zábavu a ženy. To vedeli už starí rimania, aj keď oni boli relativne kultúrny národ, preto Cézar preferoval chlieb, vodu a hry. Smoliak so Svěrákom v Cimrmanovej hre Akt (alebo Hospoda na Mýtnice? už si nepamatám) boli zástancami slovného spojenia ženy, víno zpěv. Ja som za presné vyjadrenie, aj keď Smoliak a Svěrák nie sú ďaleko od mojho vnímania muža a jeho zmýšľania. U mňa to teda je tak, ako som už napísal pivo, zábava, ženy (zvolil som abecedné poradie, všetky sú rovnako doležité pre zdravý vývoj mužského jedinca).

A presne toto vedeli aj prpogramátory hry. Preto tam je veľa piva a žena ktorú je potrebné hravým a zábavným sposobom vyzliecť. Muž pritom vidí stále logo kvalitného českého piva ako sa pri ňom vyzlieka žena. to neuveriteľne masíruje jeho mozgové bunky a to až do takej miery, že sa mu to vryje hlboko do mozgu. A čo sa mu vryje hlboko do mozgu? No buď to pivo, alebo nejaká žena. Keďže jednoz toho už v hlave mať musí. Tak si dá pivo a potom ženu, alebo naopak, ako len chce a ako a či mu to žena dovolí. Každopádne, ak bude vyjednávať može mať obe, minimálne však jedno z toho.

Pilsner spravil úžasnú hru. Bud sa v dosledku tejto hry vypije viac piva, alebo sa narodí viac detí, ktoré sú potencionálnymi klientami tejto značny v horizonte 18 rokov. A to už nebudem hovoriť o tom, že každý správny chlap si dá večer pohár dobrého oroseného pivka hneď potom, ako svoje deti uloží spať do postele.

A aby ste vedeli, o čom rozprávam, prikladám aj videjko, kde niekto nahral na tejto hre 13200 bodov. Holka je teda hore bez, takže tí, ktorí náhodou čítate moj blog a máte menej ako 18 NEPOZERAJTE TOTO VIDEO!!! Ďakujem veľmi pekne :)

Žiadne komentáre: