nedeľa 6. decembra 2009

Mikuláš, darčeky a iné

Včera večer som ostal naozaj veľmi prekvapený. Ako 23 ročný koň som predpokladal, že ku nám už Mikuláš nezavíta, keďže aj obaja moji mladší bratia už sú dospelí a jediné, čo by nám mohol Mikuláš doniesť by boli cigarety, alkohol a benzín do auta. S Ivkou som mal Mikuláša vybaveného na dnešný večer, tak som včerajšok využil na kino. Podarilo sa mi nahovoriť celé mužské osadenstvo rodiny na Inglorious bastards. Opať to dávali v kine a opať som cítil potrebu vidieť to uz po piaty krát. Tak sme sa teda vybrali. Po kine rýchlo domov a na jedálenskom stole nás čakal veľký darčekový koš a v ňom veľa sladkostí, ovocia a hlavne tradičných burákov. Po vybavení formalít som sa odobral do izby pozrieť maily a pomaly ísť spať. Na stole som našiel krásny modrý Mikulášsky balíček. Povodne som si myslel, že to si robia rodičia srandu, tak som to k nim išiel preskúmať. Nikto nič nevedel. Potom mi napadla sesternica, tak som zisťoval, či podobnú nádielku dostali aj bratia. Nie. Tak kto ma potom tak prekvapil? S pocitom radosti a nepokoja od koho je tento zázračný balík na mojom stole som ho otvoril s tým, že jeho obsah mi napovie niečo o jeho darcovi. Podarilo sa. Podarúnky jednoznačne nasvedčovali tomu, že to má na svedomí moja najdrašia Ivka. Doteraz neviem ako to spravila, pretože ona zaryto mlčí a viem, že kľúče od nášho domu ešte nemá. Doma sú všetci ticho a nikto mi k tejto veci nevie nič povedať. Každopádne, som aspoň opať raz na malú chvíľku veril, že bol u nás Mikuláš a že mi priniesol darček. Je však super, že ten Mikuláš je niekto, koho veľmi ľúbim a niekto, s kým chcem byť.
Dúfam, že sa mi podarí prelomiť informačné embargo ohľadom importu balíčka na stol v mojej izbe už dnes. Ak nie, tak nevadí. Dúfam len, že aj moj netradičný Mikuláš Ivku poteší tak, ako ten jej potešil mňa.

O to predsa ide nie? Aby sa ľudia robili šťastnými. Ivka urobila šťastnou mňa a ja chcem potešiť ju, ale pritom mam ešte dosť štastia na to, aby som potešil ďalších dvoch ľudí. A tak sa postupne može obšťastňovať celý svet. Keď začneme na Mikuláša, Vianoce by sme mali mať nádherné.

1 komentár:

Ivana Lendacka povedal(a)...

mojko..pacil sa mi darcek...naozaj.vies ze tie male vajak milujem..a to velek modre vajko je dzive,som este take namala..:) a nezalezi predsa kto bol mikulas..a neboj nemam kluce do tvojho domu a ani ich nikdy nepotrebujem..:)