sobota 2. januára 2010

Rekapitulacia poslednych dni

Silvester zacal perfektne. Super nakup s Ivkou, velmi prijemna cesta na chatu v Legnave. Cestou sa nam ale stala taka mensia, teraz uz zistujem ze celkom velka patalia. V dedine Maly Lipnik som dostal smyk a s autom som si to hodil mimo cestu, rovno do stlpa dedinskeho rozhlasu. Stlp ostal stat, droty na rozhlase som rozthal, takze som im zrusil dedinsky rozhlas. Predok auta sa krasne ovinul okolo stlpa. Zacalo obvolavanie ludi na chate, nikto nemal signal, nakoniec sa to poriesilo, prisiel pre mna Misov ocino, potom dosli policajti, chatova partia a nakoniec aj odtahovka. S autom to vyzeralo tak, ze bude treba menit naraznik, kapotu, chladic, smerovku, nejake bakelitove drobnosti a bolo potrebne trosku vyklepat blatniky. Dnes sa na auto pozrel Ivkin tatko, ktory ho bude zrejme opravovat. Celkovo to vyzera tak, ze auto je asi neopravitelne, kedze motor je posunuty o nejakych 10 cm, nosniky su otrhnute, nieco je s prevodovkou a volantom. Takze silvester zacal celkom neprijemne, ale v duchu hesla kto prestane zacinat zacne prestavat som spravil hrubu ciaru a oslavu noveho roka som si chcel napriek vsetkemu uzit.

Na prijemnej chate nas cakala partia v zlozeni Miso + Majka, Zuzka + Emil a Pali s Evkou. Pali o chvilku na to aj s Evcou zdrhol prec, my sme nieco popili, pokecali, medzitym dosiel Lukas a Misov brat Peto s priatelkou, ktorej meno som si nejako nezapamatal...:P Pit sa pilo mierne, slusne, vecer sme sa s Misom a Lukasom vybrali na obhliadku dediny. V obecnom urade sa pripravoval gadzi bal a v miestnej krcme to bolo nieco neuveritelne. Sami stamgasti, my sme si dali pivko, pohare boli z roku X-200 a velmi som sa z nich smial. Dali sme sa do reci s dedom, ktoremu podla mna Lukas, ktory je z Handlovej vela nerozumel, ale bolo to super, dedo si myslel, ze nas vsetkych pozna, prisom poznal akurat tak Misa. O polnoci sme si dali grgaciu vodu, poodstelovali sme zopar raketiek a vybrali sme sa do obecneho uradu. To co tam bolo som naozaj necakal. Typicky gadzi bal. 3 repraky, 1 modre svetlo akoze efekt a same ludovky. S ivkou sme 3 minuty potancovali a isili sme na chatu, tam sme sa trosku poflipovali a isili sme na chatu spat.

Na Novy rok sme nieco popili, boli sme na prechadzke, zbalili sme sa a utekali sme kazdy domov. Silvester bol fajn, aj ked boli uz aj lepsie, tento bol poznaceny tym, ze necelych 12 hodin pred polnocou som havaroval a tak som na to musel mysliet. Teraz sa uz ale treba sustredit na skusky, tak keby som sa neozval, tak sa snazim ucit a skuskovat a potom odchadzam na chatu, takze pokial sa neozvem do 11.2 nic si z toho nerobte, bud sa ucim, alebo si uzivam na svahu:)

P.S. Ospravedlnujem sa za vypustenie diakrityky, ale pisem na bratovom notbuku a nie som na neho zvyknuty, kedze ja mam netbok, ktory je o dost mensi a dost nervacim pri tejto pre mna obrovskej klavesnici:D

Žiadne komentáre: