nedeľa 18. októbra 2009

Ranné vstávanie a zaujímavé hodinky


Viem, že nie som dokonalý, a mám viacero chýb, ktoré sa ale snažím napraviť. Jednou z nich, je problém ranného vstávania, respektíve, nevstávania. Mám rád dlhé ponocovanie a potom spánok takmer do obeda. Viem že je to nezdravé a celý deň mám potom taký nekonzistentný. Preto som si spravil taký zajujímavý zlepšovák.

Naši mabudia pravidelne v intervaloch medzi 0730 a 0830. Najčastejšie to je ale o ôsmej, lebo vtedy odchádzajú do práce. Potom idem von s Atosom, osprchujem sa, najem sa a začínam fungovať. Občas sa stane, že ma naši zobudia, pôjdem von a Atosom (alebo aj nepôjdem) a idem zase späť. Raz sa stalo, že zhodou okolností nám niekedy pred ôsmou vypadol prúd a nahodili ho presne o ôsmej. Tak sa môj rádiobudík, ktorý mám pri posteli nastavil tak, že 0800 bolo vlastne 0000. Keď som na to prišiel, tak som si povedal, že o neskôr prestavím. Potom som sa na to vykašľal a páčilo sa mi to, že keďže vstávam ráno o ôsmej, tak keď som išiel spať videl som na tom budíku, že môj deň mal 17 hodín, 36 minút. Je to naozaj super pocit a fakt sa mi to páči.

Tak napríklad minule som vstával o 0700, teda ja som mal ešte 2300. Keď som išiel spať, tak posledný údaj, ktorý si pamätám bol 1847 teda niečo okolo 0245 a vstával som opäť o 0700, teda o 2300. Takže keď si to tak zoberiem, tak som vstával a ešte som nemal svoj štardandný nový deň, keďže u mňa deň začína ranným vstávaním a nie polnocou. Teda keď som v nedeľu vstával o siedmej ráno, tak som mal podľa môjho biorytmického kalendára poslednú hodinu soboty. Teda, som vstával v sobotu. Čiže, ako keby, zobudil som sa včera:D

Takže keď ráno vstávam a večer zaspávam, nezaujíma ma normálny, reálny čas, ale ten môj vlastný. Dva týždne som mal z toho zmätky, ale odporúčam to skúsiť.

Žiadne komentáre: