piatok 9. októbra 2009

Ovce

Myslím, že určite existuje nejaký Murphyho zákon na to, že keď niečo chcete veľmi napísať, tak sa vám to nepodarí a nakoniec napíšete niečo úplne iné. Tak presne niečo také zažívam už zopár dní. Po článku o tajných plánoch EÚ som začal pripravovať recenziu na Inglorious Bastards, uvažoval som nad tým, čo sa v najbližšej časti stane so Stojkom a prišiel som na zaujímave prepojenie Keynesovho pohľadu na makroekonomickú rovnováhu a vznik finančnej krízy. Dnes som vám chcel priniesť jeden z týchto článkov, ale nejak mi to nevyšlo, keďže som objavil jednu priam dokonalú stranku na ktorej som na neuveriteľne pobavil a ktorá je taká krásna, že sa mi ani nechce veriť, že niekoho niečo také napadlo. Ale čo budem hovoriť. Jedná sa o stránku ovce.sk ktorá má poučiť najmladších užívateľov internetu o jeho úskaliach. Dej sa odohráva na salaši. Hlúpy Jano, múdry Bača, sexi ovečky, zlý vlk a mravoučný poľovník je klasická zostava Slovenskej rozprávky. Tu ale ovečky chatujú s vlkom a namiesto toho, aby sa prechádzali po paši surfujú na svojích notbukoch pripojených na internet. Rozprávku v slovenčine prerozprával Jozef Vajda, dostupné sú aj maďarčine alebo rómštine. Rómštinu nahovoril raper Rytmus mimochodom. Taktiež si tam môžete nahodiť anglické titulky, alebo posunkovú reč. Výborný nápad.

Zároveň si na stránke môžete posťahovať veľmi veľa zaujímavých vecí a dá sa na nej stráviť naozaj príjemná polhodinka. Určite to stojí za občumnutie. Ak nemáte záujem, ničto, natiahol som tu všetky štyri časti, ktoré sú zatiaľ dostupné. A sú naozaj super, ja som sa na nich naozaj nasmial:D




Žiadne komentáre: