streda 7. októbra 2009

III. Rege fest

S kamošmi pravidelne organizujeme akcie u mňa na chate, nazývane Rege fest. Dedina v ktorej máme chatu sa nazýva Regetovka, z toho je odvodený názov Rege fest. Tento rok bol výnimočný a tak som sa o ňom rozhodol napísať, aj keď je už zopár týždňov po tejto naozaj bravúrnej akcii.

Všetko sa to začalo v stredu ráno, keď sme nabalili auto a utekali do Plavnice pre Miša, môjho super kamaráta. Na chatu sme dorazili niekedy okolo obeda. Hneď sme sa vybalili, začali sme kosiť a rúbať drevo. Popri tom sme stihli zrúbať aj seba. Klasika. O ôsmej došiel Lukáš, ktorý s nami už absolvoval akciu v Legnave. Traja chlapi, voľná chata. To nemohlo skončiť ináč, ako nadmernou dávkou alkohlu. Boli tam aj nejaké holky, ale na tie si už ja teda veľmi nepamätám:D.

Vo štvrtok ráno sa Mišo s Lukášom vybrali na výlet, ja som sa preberal z alkoholického opojenia a začal som rúbať drevo. Popri som som si dával pozor, aby som sa zase nezrúbal. Keď sa chalani vrátili, časť dreva už bola narúbaná. Počkali sme na Mišovu frajerku Majku a naobedovali sme sa, potom Lukáš odišiel pískať na basketbalový turnaj do Rožňavy a my traja sme pokračovali v zábave a alkoholickom opojení.

V piatok došla Barčianska partia a to už začalo byť celkom husté. Samo s Peťom nejak nezvládli alkoholické tempo a o jedenástej už spali mierne ozvracaní, ale zato spokojní. V sobotu sa celý deň popíjalo a veselilo, oslávili sme moje a Ďuriho narodky a celkom kvalitne sme sa zase pripili, v noci sme vyrazili na nočnú hru do neďalekého lesa. Tam mala byť skrýta motivačná slivovica, ale niekto ju zrejme našiel pred nami, tak sme to potom museli dohnať naspäť na chate. Ďuri trošku stratil rovnováhu, a skoro si rozbil hlavu, ale našťastie to nejako zvládol.

V nedeľu sme sa vybrali grilovať, ale stihol nás dážď, tak sme grilovanie presunuli do vnútorného krbu. To už bol s nami aj Lukáš. Barčania postupne odišli a ostala skromná partia ľudí, ktorí ale robili o to väčší bordel.

V pondelok sme sa vybrali s Lukášom a Tinkou na huby, ale okrem zopár bedlí sme nenašli nič. Tak sme sa trošku s Lukášom pripili, ja som sa okúpal v jazierku pri hotely a pili sme ďalej. Večer došla partia z Regetovky, bol to deň mojich narodenín, tak sme to spoločne oslávili brutálnou ožieračkou.

V utorok sme s ťažkou opicou už len upratali chatu, najedli sa, dopili zvyšok a utekali sme domov, do Košíc. Bola to jedna z mojich najlepších chát, som na seba veľmi hrdý, že som zvládol 6 dní chlastať bez toho, aby to zo mňa vyšlo von. Teraz už ale abstinujem a venujem sa škole a blogu...:) ale o rok bude zase čurbes na veľkej úrovni:D

Regetovským akciám ZDAR! ZDAR! :P

Žiadne komentáre: