štvrtok 17. apríla 2008

Co sa stalo s mojim zivotom?

Uznavam, mal som velke oci ked som tu zacal pisat a dal som si precavzatie, ze tu budem prispievat pravidelne. Zjavne som to nezvladol. Idem to vsak zmenit. Najprv kratkou spravou o stave svojho zivota a potom doplnim aj dalsie infosky.

Vsetko sa to stalo ked som prerusil skolu... Po tom som sa chvilku potacal zivotom, nasiel som si zaujimavu narocnu pracu v medzinarodnej reklamnej agenture a potom som sa na to vykaslal, lebo ma odrbali. Potom som zase chvilku plaval na hladine ako ohorok z cigarety, ktory hlada ten najlepsi smer, aby cim skor skoncil v nejakej kanalizacii. A tak ako ohorok skoncil v kanalizacii, ja som zakotvil vo firme, ktora rozbieha internetovy katalog zamerany na gastronomiu, turizmus, stavbu... Venujem sa priprave obchodnych stretnuti, kontrolujem databazy a samotnu stranku. Davam napady na vylepsenia. Bavi ma to a citim sa pri tom fajn....

Momentalne neviem co so sebou, pretoze mam taky pocit, akoby shorelo nieco v mojom vnutri. Neviem cim to je... Asi tym, ze nemam priatelku. To je ako ked zhasnete ziarovku. Je sice uz tma, ale vam pred ocami, este ostali nejake zablesky svetla. Ja uz nemam ani zablesky, a tak sa utapam v nestasti a celkom si to uzivam. Navonok vsak nikto z mojho okolia nepocituje moju depresivnu naladu, co ma tesi a zvazujem prihlasenie do divadelneho kruzku:P

Žiadne komentáre: