pondelok 21. apríla 2008

Ako bolo cez vikend:)

V sobotu rano som mal skolenie na firme, potom som dobehol domov, hodil som si rychly obed a utekal som s Ankou (sesterka) a Evkou (spoluziacka zo ZS) za kamoskou Erikou, kde sme boli pozvani na popoludnajsi caj. Stretol som tam svoju byvalu spoluziacku z vysky a Erikinho byvaleho a buduceho priatela Gregora, zvaneho Greg. Namiesto caju sa pila whisky. Party som zakoncil alkoholickym sachom s Erikou, ktory som hanebne prehral... Tak som musel vypit vsetko, co bolo na sachovnici. A bolo tam toho dost.

Po tejto party som utekal na druhu. Akcia na intraku u kamosa Misa. Vinko, pivo, trava... Velmi zaujimava kombinacia oblbovakov a rovnako ako aj ludi. O tretej rano si pamatam zablesky ako Zuzka bali Lukasa, ako Lukas pozera poslednu cast Mafstory a tazko sa na tom smeje. Pali bol na tom dost zle. Sedel a cumel do blba. Miso a Majka? Neviem... Zaspaval som na posteli vedla Zuzky. Balenie nevyslo. Vysiel som ja:P Nastastie obaja unaveny, nedoslo k nicomuJ.

Rano ma zachranilo chladene pivko a potom uzasne francuzske ranajky. V obchode sme si kupili kavu, fajnove croissanty a sisky. Najedli sme sa na balkone, z ktoreho sme videli dieru v zemi z a do ktorej stale behali mysi. A vtedy padlo rozhodnutie. Ideme do ZOO. Tak sme sa zbalili, pozreli sme sikedy nam ide bus a ocitli sme sa pred ZOO. Hady, kacky, vlci, rys, tamarin pinci, inac zvany aj picny. Velmi zaujimava exkurzia. Najsilnejsie okamihy boli ked Lukas napodobnoval pstrosa a ten k nam prisiel a ja som ho chytil za krk. Potom Pali chytil nejaku kozu za rohy. Lukas chcel pre zmenu chytit nejaku kocku za kozy, ale vyhovorili sme mu to. Potom uz len klasika – zemiakove placky a pivo, obhliadka tulenov a levice a utekacka na autobus spat, domov. Krasny, vyvazeny vikend na ktory sa len tak lahko nezabuda.

Milujem taketo neplanovane, spontanne akcie. Prave na taketo vylety mam tie naj spomienky.

Žiadne komentáre: