utorok 22. apríla 2008

Novy zivot


A je to tu! Vcera som vecer sedel na posteli a robil som si nieco ako brainstorming. A zaver znie: Zacinam novy zivot!!! Od teraz! Je to sice narocne, ale motivujuce, zacinat pravidelne s novymi zivotmi. Za tym predoslim zivotom spravite hrubu ciaru, a zacinate opat, od sameho zaciatku. Jeden pan, ktoreho si velmi vazim, zacina novy zivot tak 8 krat do roka. Hovori ze to je uz jeho zivotny styl. S novym zivotom vydrzi zopar tyzdnov a potom sa pomaly vrati k svojmu staremu zivotu. Ja to planujem spravit tak, aby to bolo trvacne.
A co to u mna znamena ten novy zivot? Same blbosti, ktore potesia ludi okolo mna a tym padom aj mna. Napriklad ze som definitivne prestal fajcit. Upracem povalu. Ked odidu ti manici co nam uz mesiac robia bordel na dvore, upracem dvor, nasadim novy travnik, posadim nove kricky a stromceky. Budem si robit timemanagement. Rano budem vstavat o siedmej. Budem sa viac venovat Atosovi. Budem viac citat. Naucim sa piect bublaninu. Vynesiem kos z kuchyne. V izbe budem mat stale poriadok. Ked nepojdem liezt, budem doma cvicit. Aspon raz do tyzdna pojdem s ocinom do kina, na koncert, alebo si doma dame vinko a pozrieme nieco v telke. Proste, budem dobry clovek:)
A preco to vsetko? Asi citim, ze moj zivot potrebuje zmenu. A ked chceme nieco zmenit, potrebujeme zacat od zaciatku, nie od stredu alebo vrchu. Preto som si zvolil takuto stretegiu, a dufam ze mi to vydrzi co najdlhsie:)
Tak drzte palce! :)

4 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

uff... zajimave..., zaujimalo by ma ako to dopadlo (?) :)))

Matus Bily povedal(a)...

No, ked to tak rekapitulkujem, dopadlo to na hovno:) Aj ked, ja som celkom spokojny, cvicim, leziem, chodim s ocom do kina ked sa nam to podari, bublaninu som uz raz upiekol, povala je stale neupratana, travnik nasadeny, ale Atos ho uz opat znicil. A fajcenie? Asi sa radsej nevyjadrujem a kazdemu kto chce zacat hovorim, ze nech nezacne, lebo sa s tym neuveritelne tazko prestava. Ale spravil som pokrok - uz nefajcim 20 ako kedysi:)

Anonymný povedal(a)...

to asi dovod, preco si ja take nerealne predsavzatia nedavam :)
vravi sa, ze pomaly dalej zajdes a asi na tom bude kusok tej pravdy, co myslis? :)

Matus Bily povedal(a)...

Ja si davam aj take nerealne, ale aj take realne. A ked sa mi nahodou podari splnit to zdanlivo nerealne, tak som rad. Ale je pravda, ze pomaly clovek dalej zajde. Aj ked rychlejsie tam je skor:) (niekedy)