streda 23. apríla 2008

Prezidentske volby - Co sa deje?


Dnes rano som ostal v tazkom soku. Nieco po 08:30 uverejnila TASR spravu, o odchode Dagmar Bollovej z KSS. Tato sprava ma potesila, lebo KSS je tak znacne oslabena o velku, komunisticku mysel. Hroza najvacsieho kalibru vsak v kratkom okamihu nahradila moje stastie. Dagmar Bollova ide kadidovat na prezidentku! Zena, ktoru si pamatam ako totalnu kravu s Hviezdoslavovym vyrokom v jej tucnej hube "Mladez ta buditelka rana" po nahodne vyhranych parlamentnych volbach z roku 2002 bude kandidovat!!!

Hviezda komunistickeho neba PeaDr. Dagmar Bollova...
Co o nej vieme? Z jej minulosti o nej neviem takmer nic. Radsej ani nebudem patrat, aj ked, urcite nie je problem nieco najst. Ja o nej viem to, ze ked sa pred volbami v roku 2002 SDL rozpadla, lebo Fico zacitil prilezitost a zalozil SMER, nebola na slovensku relevantna lavicova strana. A teda klasicky lavicovi volici, ktory volili SDL zrazu nemali co volit. A tak zaskrtli komunistov. Preto sa tato strana dostala do parlamentu, kde 4 roky suchala jedenast opozicnych stoliciek. V ten volebny vecer som sa z nej strasne smial. Stara ropucha hovori vaznym, takmer posvetnym hlasom Mladez, ta buditelka rana. Normalne mi tiekli slzy. A ked si mam predstavit, ze niekto taky ma by na cele statu, radsej zdrhnem. Ved, mali sme mi vobec nejakeho normalneho prezidenta? Kovac si nevedel ustrazit syna, Schuster si nevedel ustrazit rozum a Gasparovic? Ten moze byt rad, ze po drzkovej v 4 cenovej bez obsluhy udrzi volant na rally do kopca. Auto mu do kopca sice ide, len on akoby siel presne opacne ako auto. A ked sa to podari Dagmar? Co budeme o nej hovorit? My, mladez, na ktoru sa Ona tak velmi spolieha? Naplujeme jej do tvare? Radsej tam, ako na hlasovaci listok - ten by bol potom neplatny...

Viem ze nema sancu uspiet, ale uz teraz sa desim duelu Bollova - Radicova. Hrubost vs. Distingvovanost. Pri tom, ake preferencie maju medzi Slovakmi vladnuce hlavy nasej momentalnej koalicie, je mozne, ze aj tato hruba, nevkusna, komunisticka babizna bude mat nejaku sancu. Vie co, ako a kedy ma hovorit, aby uspela. Radicova ma tu nevyhodu, ze je viazana zmluvami s SDKU, SMK a hlavne KDH. Je ostro sledovana a svoje nazory musi prezentovat diplomaticky, jemne. Bollova nema za sebou nikoho, moze si teda hovorit co chce a ako chce. A to je nebezpecne. Pretoze Slovak, nechape veci nepovedane. Nevie citat medzi riadkami. Niekedy mam taky pocit, akoby nevedel citat ani tie riadky.

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Niečo málo z jej minulosti. Učila ma na základke. Jej dcéra je z prvého manželstva. To sa volala Zháňalová. Nie som si celkom istý či to bolo prvé manželstvo. Keď som ju spoznal volala sa Krutá. Na základke (Brezová pod Bradlom) sa snažila význačným spôsobom (intrigami) dostať k miestu riaditeľovania. Vtedajší riaditeľ nebol nič moc, veď musel byť komunista jedná sa cca o rok 1970. Potom učila na SOU. Svoje význačné spôsoby používala na iného riaditeľa. Riaditeľkou sa nikdy nestala. Neskôr prešla do Senice kde pokračovala opäť na základke. Medzičasom sa opäť rozviedla, prijala rodné meno Bollová a význačným spôsobom sa snažila stať PREZIDENTOM. To by sme dopadli!!!

Matus Bily povedal(a)...

Ďakujem veľmi pekne, za takýto komment:) O jej minulosti toho ani v médiách nejak veľa nebolo,ale toto, čo ste tu Vy napísali, je naozaj veľmi, veľmi zaujímavé. Je teda dobré, že dopadla tak ako dopadla. Teraz sa treba sústrediť na druhé kolo a na tú správnu kandidátku:)