pondelok 16. marca 2009

Gašparovičove múdrosti



Tu je zopár perál, ktoré vyšli z úst pána Ivana Gašparoviča. Keď už nič viac, tak aspoň jeho schopnosť vyjadrovania by mal byť dôvod nedať mu hlas v prezidentských voľbách.

„Euroústava má nedostatky, treba ju však schváliť a potom novelizovať."
(Pred hlasovaním o ústavnej zmluve EÚ v NR SR - apríl 2005)
„Ja som vyslovil svoj názor aj pred pánom Majorom."
(O svojom rokovaní s T. Blairom, ktorý vystriedal J. Majora na premiérskom poste v roku 1997 - marec 2006)
„Dobre, a čo teraz? Keď tam títo ľudia nebudú, nebude ani futbal. A potom s nimi nebudem ani ja. Budem sedieť doma alebo v robote."
(Odpoveď na otázku, či mu neprekáža, že slovenský šport je financovaný aj peniazmi mafie - september 2006)
„Nesúhlasím s tými, ktorí hovoria, že je to protiústavný zákon. Jednak protiústavný zákon by znamenalo, že je proti celej ústave, ale je tu v rozpore s dvoma článkami."
(O zákone, ktorý umožňuje štátu postaviť diaľnicu na súkromnom pozemku - december 2007)
„Mali by vzniknúť médiá, ktoré by prezentovali rozhodnutia vlády, parlamentu a orgánov, ktoré riadia štát."
(Názor na to, čo by sa malo zmeniť v mediálnej oblasti - január 2008)
„Na druhej strane si myslím, že Slovensko niekedy, žiaľbohu, a niekedy je to aj chvalabohu, že žiaľbohu, že na Slovensku predsa len tá pracovná sila je ešte stále lacnejšia a teraz, chvalabohu, že je lacnejšia."
(O kompratívnej výhode Slovenska v čase blížiacej sa krízy - október 2008)
„Rozhodnúť sa kandidovať do funkcie prezidenta hlavy štátu nikdy nie je jednoduché."
(V prejave, ktorým oznámil svoju kandidatúru na druhé funkčné obdobie - január 2009)

"Ja som skoro 400 dní absolvoval cestami po Slovensku, čo je skoro jeden rok kompletne."
(TA3 V Politike - 15. marec 2009)

4 komentáre:

Livusha povedal(a)...

ale hlavne, ze s tou fujarou pobehuje...

ani jeho ,,kampan" nema system, az po 3 dnoch som sa dozvedela, ze bol v Michalovciach... :D:D

Matus Bily povedal(a)...

No, ona system aj mozno ma, ale tazko povedat aku:) Proste, keby som sa mal k nemu vyjadrit, asi by som uz sedel:) tak som radsej len ticho a pisem si nepostihnutelne veci:) Radicova nebola v Michalovciach? :) ja som na nu bol v KE a bolo super...:)

Livusha povedal(a)...

ee.. nebola, este nemozem volit, takze volby nejak neriesim :D ...

riesit budem parlamentne...
a dnes ma teda DOST zarazli spravy s prieskumom, kde mal premier najvacsiu doveru....
des a hruza

Matus Bily povedal(a)...

Livusha, viem ze este nemozes volit:) A k tomu Fickovi... Ked je polka naroda dementna, tak sa to zobrazi v tom, ze dementi budu aj na cele statnych funkcii. A preto ma ficko, jeho smer a stary ujo gasparovic 50%... To presne ukazuje percento dementov v nasej populacii. Rusi to mali tiez, hned po revolucii, ked mali Jeltzina:)