piatok 22. októbra 2010

Modlitba správneho muža

Na facebooku som dostal pozvánku do skupiny a bola tam táto motlitba/básnička:) celkom fajn čítanie, pobavil som sa, poučil som sa:) A aj sa to hodí ku veciam, ktoré tu na blogu práve rozoberám...

Anjelíčku, môj strážničku,

urob mi uzol na pipíčku,

zadaný som, no hanba mi,

otáčam sa za všetkými sukňami.

Odožeň odo mňa pokušenie,

do dámskych spální čo ma ženie,

zhrešil som iba v myšlienkach síce,

ustavične ma však rajcujú sexi cice.

Nedopusť, aby ma ich zvodné vnady,

vzali medzi seba do parády,

nech radšej dostanem angínu,

než chuť obšťastniť cudziu vagínu.

Anjeličku, môj strážničku,

odprac mi z cesty každú ochotníčku,

čo by mi v aute grátis urobila orál,

rád by som si to vo vzťahu nepooral.

Kontroluj ma denne na Pokeci,

cenzuruj v RPčkach neslušné veci,

pricvikni mi gule medzi dverami,

nech nelovím baby s našpúlenými perami.

Nedovoľ mi žiadne stretká pri káve,

či nedajbože rande trtkavé,

testosterón utlm v tele mojom,

netúžim sa cítiť hnojom.

Ak by som nesexoval na domácom ihrisku,

vraz mi jednu výchovnú po pysku,

vernosťou ma prosím nakaz,

daj bokoviek absolútny zákaz.

Anjeličku, môj strážničku,

milujem svoju polovičku,

zabráň môjmu vrznutiu inde,

problémom partnerky aj na gynde.

Daj mi silu skrotiť svoje pudy,

nech nezahnem len tak z nudy,

deň by som sa možno cítil ako kanec,

potom však navždy ako stroskotanec.

Moja drahá si to nezaslúži,

nechcem byť sviňa ako mnohí muži,

milujem ju vo dne v noci,

buď mi vždycky na pomoci.

Som len slabý muž, tak sa čiň,

vyvaruj ma akýchkoľvek prasačín,

ak ma nejaká povoľná vezme do neba,

potom to zvalím na teba.

Amen

Žiadne komentáre: