nedeľa 17. októbra 2010

Ako baliť ženy

V sobotu som sa ocitol na svatbe mojej druhokolennej sesternice v Humennom. Očakávania som nemal žiadne, išiel som tam, aby som dodržal bontón. Nakoniec to celé vypálilo úplne perfektne, až na zopár detailov to bola naozaj skvelá svatba. Krom iného sme sa tam s priatelmi bavili o balení žien. Každý má nejaké skúsenosti, techniky, nápady, teórie. Toto by malo pomocť zorientovať sa v tom aspoň trošku. Pre mužov to može byť návod, pre ženy to može byť pomocka, aby vedeli, čo ich čaká.

V zásade sme sa zhodli na tom, že takmer každý rozhovor so ženou sa dá považovať za balenie. My muži sme radi stredobodom pozornosti, radi obletúvame ženy. A tie su zase radi obletované. Chémia funguje, nastavené to je dokonale. Ako ale prísť na to, že čo na ktorú ženu platí? To je dosť vážna otázka, na ktorú sme nenašli obstojnú odpoveď. Treba si ju všímať, počúvať a odhadovať. Celé balenie žien je o tom, že ideme vytvoriť ilúziu záujmu, pochopenia a dokonalosti. Balenie možeme rozdeliť na viacero kategórií. Bavme sa vo všeobecnej rovine bez závislosti od cieľa prečo tú ktorú ženu balíme a bez toho, či s ňou chceme byť hodinu, noc, dve alebo celý život. Stále ju musíme zbaliť.

Najlepšie je, keď ženu zbalíte sám na seba. To znamená, že nič neriešite, ste sám sebou, robíte čo chcete, rozprávate čo chcete a ona si Vás všimne a zrazu chce byť s vami. Toto je úplne super, pretože nikdy pri nej nemusíte hrať formu, že ste niečo, čo nie ste. Veľmi sa odporúča pri snahe nadviazať dlhodobý vzťah, je minimálna šanca, že holku zbalíte na jednu noc bez pretvárky, len tak, že ani poriadne sám neviete ako. Ale aj motyka može niekedy vystreliť.

Ak si chcete so ženou krátko užiť, možete hrať formu. Pri snahe o dlhodobý vzťah sa to neopláca, lebo aj keď sa to nezdá, tak ženy sú stvorenia múdre a všímavé a hrozí riziko odhalenia, hanby a zlej povesti medzi ženami. Pokiaľ sa na to ale nepríde, je to krása. Tu sa odporúča hrať na fotografa, modela, milionára, DJ, maliara... niečo, čo nie je bežné a čo ženy priťahuje. Doležitý je herecké nadanie a vcítenie sa do svojej role. Ak nemáte fotoaparát za 3000 eur, tak sa na to vykašlite, alebo si nejaký požičajte. Budte ležérne oblečený, majte v paži. Rozprávajte málo. Pite pivo z fľaše a hovorte o cestách, ktoré ste podnikli. Je viac druhov fotografov, tak si vyberte len jeden druh. Na ruku si dajte drahé, veľké hodinky. Tzv. Vreckový Orloj. Modela možete robiť len vtedy, keď ste fakt krásny, nemáte znamienko krásy a lupiny. Musíte mať vyšportovanú postavu. S pivným bruchom sa na modela nedávajte. Vyskúšajte milionára. Hodvábna šatka pod košeľou, poprípade polokošeľa Ralph Loren, Tommy Hilfiger alebo iná značka sú nutnosť. Peniaze nemajte v peňaženke, ale len tak, vo vrecku. Používajte kreditku. Nikdy nekontrolujte účet a platte rovno toľko, koľko Vám povedia. Nechávajte veľké sprepitné. Skúste si zohnať šekovú knižku... Tieto sposoby fungujú veľmi kvalitne a sú viac menej osvedčené. Akurát Vás nemožu odhaliť, preto ich robte na miestach, kde Vás nikto nepozná. Keď náhodou hráte milionára a v bare stretnete kolegu, ktorý s vami pred troma hodinami skladal lešenie na bytovke, može vzniknúť trápna situácia.

Ďalším skvelým sposobom balenia je záujem. Tu je doležité klásť správne otázky. Pýtať sa ženy na všetko. Patrične to komentovať. Krátko a vtipne. Je potrebné aby si myslela, že o ňu máte záujem, a že to, čo rozpráva Vás naozaj úprimne zaujíma a že Vás rozhovor s ňou napĺňa štastím a radosťou. Ak sa to podarí, tak večer sa Vám za to všetko veľmi odmení. Tento sposob je super aj pri snahe získať krátku a aj dlhú známosť. Je veľmi používaný a osvedčený. Mnohé ženy ho ale poznajú a rýchlo prekuknú. Je potrebné byť veľmi opatrný a vedieť veľmi dobre komunikovať. Mať prehľad. Vedieť, kedy je potrebné prestať komunikovať a začať konať. Keď tento moment preseriete, tak z toho bude nekonečný rozhovor do piatej rána. Ale može to mať potom dohru na ďalšom stretnutí.

Najhorším a bohužiaľ často používaným sposobom balenia žien je alkohol. Opiť a potom zbaliť ženu je nehodné, podlé a škaredé. Ale zase rýchle a efektívne. Každopádne sa k tomuto sposobu uchyľujú muži, ktorý si neveria, boja sa, alebo to ináč nedokážu a sú na niečo také odkázaný. Netreba ich ľutovať. Treba im pomocť, alebo ich vyhubiť, lebo robia len nám normálnym mužom hanbu.

Tak to je zopár sposobov, ako na ženy. Nie je to žiadna veda, pokiaľ si veríte, ste presdvedčený o tom, že tým ženám máte čo ponúknuť a keď si otvoríte ústa, tak z nich nevybehne cesnakovo-pivový zápach a sprosté slovo, máte šancu byť úspešný. Preto bacha aj na hygienu, ženy si veľmi všímajú pleť, vlasy, nechty. Voňu. Používajte kvalitné vody po holení, alebo kolínske vody. Adidas voňavka alebo lacna napodobenina Fahrenheita je často terčom posmechu. V tom prípade si radšej nedávajte nič. A pri voňavkách zlaté pravidlo - menej je niekedy viac. Keď budete mať voňavku, ktorá sa žene bude páčiť, ale budete jej mať toľko, že ju bude cítiť na 4cm od vašej pokožky, vyhrali ste:) neodolá a bude to chcieť ovoniať. Len potom neodvrátte tvár a nenastavte krk, aby sa mohla dosýtosti vinadívať. Ak ste to plánovali spraviť, tak Vám rovno poviem, že nie ste typ na balenie žien. Keď náhodou nejakú splašíte, tak s ňou ostanete a bude Vám perfektne.

Nech sa darí priatelia! A nezabudnite - NIKDY NEROBTE TO, ČO ŽENA NECHCE! NELÁMTE IM SRDCIA! NIE SU NA JEDNO POUŽITIE! :)

10 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Perfektný text.Naozaj:) Dosť som sa na tom nasmiala ale aj načerpala nové poznatky. A v jednej pasáži mi to prišlo ako z knihy od Matkina. Nemám pravdu? Jasné že mám, veď som žena :D

Matus Bily povedal(a)...

Ano, to s tym milionarom, a fotografom a tak je scasti Matkin, ale prudko parafrazovany mojou malickostou:) Dakujem velmi pekne, myslim, ze tejto teme sa asi budem venovat trosku viac:D a preco si anonymna? Nemam rad, ked neviem, kto mi pise... :)

Anonymný povedal(a)...

No tak na to venovanie sa tejto téme som zvedavá. Pretože si myslím, že máloktorý muž sa chce venovať tak ženám. Alebo skôr lepšie povedané máloktorý to vie. Alebo ešte presnejšie povedané, žiaden.:) A preto som anonymná lebo to mám rada. Rada skúmam mužov len tak, že nevedia kto som. Je to taký môj koníček :D

Matus Bily povedal(a)...

moj konicek je skumat zeny ako vidis:) nie balit, to uz mam za sebou, ale pozorovat ich a rozmyslat, co by na ktoru platilo, ako na nu treba ist:) popripade pomozem menej zasvatenym muzom:D velmi by som ti bol povdacny, keby si napisala nieco, ako idu zenske na nas chlapov:) vas pohlad... ked to nemas kde uverejnit, ja to tu nahodim:) bolo by to vlemi super podla mna:)

Anonymný povedal(a)...

:D Prečo skúmaš ženy ak ich nechceš baliť? Priznaj sa, chceš ich zbaliť, veď je to normálna vec. Ja vás skúmam preto aby som si konečne už nejakého zbalila :)Mám na to už vek si myslím aby som si už prestala tak povediac,,užívať,, ale aby som si už našla poriadneho chlapa. Ako hovorí moja mama :D
A neviem čo tak na vás platí. Je to ťažké, samozrejme že nie až tak ťažké ako s nami ženami :D ale tak neviem na to povedať nejaký recept alebo tak nejako. Každý ste iný a preto na každého platí niečo iní. Niekto má rad fiflenky čo sa budú smiať z každej somariny čo povie a budú mu hovoriť aký je úžasný ak keď ním nie je. Niekto má rád ženy, ktoré sú hanblivé a muža baví aby z nej vyťahoval všetko ako z chlpatej deky. Niekto má rád ukecané ženy, ktoré majú na všetko názor a vždy sa na všetko pýtajú ak im niečo nie je jasné. Jednoducho tak ako každý má rád inú kávu tak aj každý má rád iný typ holky :) Môj osobný názor :)

Matus Bily povedal(a)...

Amen sestra:) Vyborne si to napisala, je na tom velky kusisko pravdy. Ale predsa, ja tiez viem, ze su zeny hanblive, ze su zeny mudre, hlupe, ze take, ktore chcu ulizit, ze su harpie, ze su nymfomanky, ze su take, co maju pas cudnosti a ruzenec okolo krku. Ale urcite veci platia (podla mojho nazoru) na kazdu jednu zenu. Tak by som celkom privital, nejaky zovseobecneny recept na to, ako zbalit muza:) sadni s kamoskami na kavu a pokecajte o tom, potom napis nejaky clanok a urcite si ho chcem precitat, popripade ho aj nahodit na tento blog, pokial ty nemas vlastny, ze by som tu hodil len odkaz na tvoj blog:)

Anonymný povedal(a)...

Nemám blog. Ja neviem písať len čítať :)A pokúsim si sadnúť s kamoškami a možno niečo spíšeme :)Ale jedno ti viem povedať už teraz, z vlastnej skúsenosti. Muži sú svine. Každý jeden, bez ohľadu na to či je taký alebo onaký. Ste prasatá. A bodka. Možno mám preto taký názor, že som mala len takú skúsenosť s nimi. Ale je to môj názor a nikto mi ho nevezme :)

Matus Bily povedal(a)...

tento tvoj komentár by som vobec nemusel uverejnit, ale uverejnujem ho. Sme, sme a strasne svine. To ja viem, preto to pisem, aby nevine zeny vedeli, co vsetko sa robi. A zaroven preto, lebo ma to bavi. Pisat, nie ublizovat. Zeny su uzasne stvorenie, ktore si chlap musi vazit a robit pre ne vsetko len aby boli stastne. Ale vy ste niekedy tiez poriadne svine. Moj najlepsi kamarat za uz mesiac zbiera z rozchodu. Velmi sa zalubil do nespravnej osoby, na zaciatku bola super, ked sa on zamiloval, ona sa na neho postupne vysrala. A to dost nepekne. Stale sa z toho zbiera a nevieme mu poriadne pomoct. Pritom je to chalan, ktory pre zenu svojho srdca spravi vsetko. To viem. Zodrie si ruky po lakte, len aby bola spokojna. Radsej nebude 3 dni jest, len aby jej mohol zo svojho skromneho platu kupit nieco na narodeniny. Ano, aj taky chlap existuje a dam ruku do ohna za to, co som teraz o nom napisal. Tak laskavo nepis, ze chlapi su prasata a svine. Nehadz nas vsetkych do jedneho vreca. Su aj taki, to uznavam. Ale aj zeny su poriadne svine, takze to mame 1:1 podla mna...

Anonymný povedal(a)...

1:1 prepáč, ale tak to nemôžem brať. Dobre sú aj také holky. Ale tak na čo sa do nej zaľúbil? Potom je buď dosť naivný alebo ako to nazvať. Podľa mňa každý jedne človek skôr či neskôr zistí, že v ich vzťahu niečo nie je ono. Tak prečo mu radšej neotvoríš oči a nepovieš mu asi o čom bol ich vzťah keď ho tak nechala. Nechcem tým brániť ju, to nie. Veď ich vôbec nepoznám. Len si myslím, že mal to zbadať skôr a možno by tak netrpel ako o ňom píšeš. Aj ja som mala rozchod a nie jeden. Áno, neriešila som to vždy tak ako by som mala. Skôr som robila všetko možné aj nemožné aby som len na neho a na náš celý pojebaný vzťah zabudla. Prepáč, že používam také výrazy ale je to tak. Každý vzťah, ktorý skončil bol na nič. Okrem jedného, no aj ten skončil. A asi tak ako je to s tým ako sa každému mužovi páčia iné ženy tak asi aj každý muž znáša rozchod inak.

Matus Bily povedal(a)...

myslim, ze po tom, co si kazdy so sebou nesie z minulych vztahov by mal vediet, ako lahko sa da vztah rozbit a ako tazko sa ten vztah buduje. Preto by sa mal kazdy snazit uchovat si vztah, obetovat sa pre toho druheho, aby bol prioritne stastny ten druhy a az potom ja. A pokial to tak bude, ze partnery potlacia egoizmus, ale budu doslova zit pre toho druheho a druhy pre prveho:) tak vtedy ten vztah vydrzi! Prajem ti, aby ti dalsi vydrzal, a aby bol pre teba naplnenim a nie pojebanou spomienkou, pri ktorej sa len rozculis! :)pripadas mi celkom fajn, mozno by sa kamos potesil novej znamosti:D modre z neba by ti zniesol, ty jemu by si tiez, aj ked on si nepotrpi a mas perfektnu sancu zacat jeden brutalne krasny vztah s niekym, kto je mudry, inteligentny, pracovity, vtipny, vie posrandovat, ale vie byt aj vazny, ma respekt, je rodinne zalozeny... prosto presne to, co potrebujes :)