streda 6. októbra 2010

5 minútový brainstorming

Po asi svojej najdlhsej blogovej prestavke sa opať ozívam. Naštvalo ma to, že si neviem nájsť čas ani na jeden článok, tak tu budem 5 minút len tak tláchať, aby tu konečne niečo bolo:D

Alebo sa potrebujem vypísať, aby som sa neošalil. Je zaujímavé, koľko toho človek znesie. Niekedy si myslí, že to už horšie byť nemože, ale o 20 hodín príde na to, ako veľmi sa mýlil. Že Ďuri?
Niekedy stačí jedna chvíľa, jeden pohľad, jeden zážitok a váš život sa zmení. OK. Preháňam. Alebo ani nie. Možno niekedy stačí, že sa nezmení celý život, ale zmení sa Váš pohľad na nejaké veci, možno sa zmenia len nasledujúce týždne. Ale všetko zlé je na niečo dobré a ja verím v tú životnú sinusiodu. Tá je zaujímavá v tom, že klasická sinusoida nepozná pojem stagnácie. Tá buď klesá, alebo stúpa. A to je super. Teda pre koho ako. Je to super keď viete, že ste dole. Ale fakt reálne dole, na dne. Potom je jasné, že horšie byť nemože, že sa to už bude zlepšovať. A už len uvedomenie si toho jedného, že sa to bude zlepšovať je podľa mna veľmi pozitívne zistenie, ktoré svedčí o tom, že sa to bude fakt zlepšovať.

Ak by Vás moji drahí čitatelia, ktorí tu ako vidím pravidelne chodievate a dlho nenachádzate žiaden článok zaujímalo ako sa mám, tak Vám musím oznámiť, že sa mám super. Idem hore po svojej sinusoide a tajne dúfam, že to bude stále len stúpať. Mám za sebou hektické skúškové, hektickejšie prázdniny a úplne šialený nástup do bakalárskeho ročníka. Predpokladám, že sinusoida bude stúpať ďalších aspoň 12 mesiacov, aby som mohol ukončiť všetko, čo mám v pláne za nasledujúce obdobie stihnúť. Je toho dosť a tak dúfam, že sa to podarí.

Ak ste náhodou na dne tak nech je Vám jasné, že na tom možete byť stále horšie. Ale kým nestratíte vieru v seba, v svoje schopnosti, kým nestratíte úctu k sebe samému a vieru, že sa zo všetkého dostanete, tak Vaša sinusoida začne stúpať prudko hore pri dosiahnutí každého ďalšieho prepadu.

Tak Vám želám žiadne sinusoidné prepady, ale ak nastanú, tak nech je to stúpanie poriadne dlhé aby ste mali čas poriadne si ho vychutnať a pripraviť sa na ďalší prepad. Lebo o tom je tá skurvená sinusoida. Hore, dole, hore, dole... ako na kolotoči či na čom sa to hovorí :)

Žiadne komentáre: