pondelok 22. decembra 2008

Vianočné stresy


Už sa len dva krát vyspím a budú Vianoce. Hovoril som si vždy v tento deň. Kedysi som sa na tieto sviatky tešil od januára. Teraz klopú na dvere a ja sa vlastne až tak neteším. Možno ma deprimuje to, že ešte stále nemám nakúpené darčeky.

Dnes som sa ohodlal, že s tým niečo spravím. V Tescu som chcel niečo pozrieť, ale po kúpení darčekového papiera som sa na to vykašľal. Aj pre tento detail som musel pretrpieť nákupnú horúčku košičanov a mnohých iných, ktorí prišli nakúpiť darčeky na poslednú chvíľu. Rozhodol som sa, že to vyriešim radikálne. Dal som si teda medovinu, slivovicu a stretol som sa s Mišom a Majou. Potom sa k nám pridala ešte Majka s priateľom Kubom a nejakým nedopatrením sme skončili v coctail bare. Neodolal som názvu V.I.P. Drink. Red Bull, Gin, Vodka, Tequila a ešte nejaký sirup spravili na môj prázdny žalúdok svoje. Tak som sa vykašľal na všetky podarúnky, sebe som kúpil šípky na hranie a krásny prívesok na kľuče (pre lezcov oznamujem, že to majú v Berg sporte a je to Chock. Majú aj Friendy a karabínky. Rozhodne sa to oplatí:) ) Večer som sa rozhodol stráviť S knihou, kým mi nezavolal Maťo. A tak som sa vykašľal na Egypťana Synuheho a vybral som sa von. Skončili sme klasicky na Slovnaftke. Cigarety, ice tea a fľaša slivovice. Nič príjemné. Potom nasledovalo zborové spievanie starých hitov od Horkýže Slíže, latinskou koledou Adeste fideles a poslednou večernou cigaretou. Celkom vydarený deň, až na to, že stále nemám žiaden rozumný darček. Pre nikoho. Iba rodičia sa môžu tešiť. Dostanú pozemok na Mesiaci. Som zvedavý, ako na to zareagujú. Bratom dám asi resuscitačnú gumennú Anču a veľký plagát Zlatý Bažant. Už to mám pripravené, len si nie som istý, či sa to hodí dať pod Vianočný stromček....

Žiadne komentáre: