utorok 9. decembra 2008

Takmer dokonalý deň


O dnešnom dni musím napísať, pretože keby som tak neučilnil, asi by som si to nikdy neodpustil. Taký krásny deň, ako dnes som už naozaj dlho nemal.

Všetko sa začalo na pôde gymnázia, ktoré som za šťastnejších čias navštevoval. Na GTAčku je jedno rádio, ktoré sa volá GTA rádio. A ja som tam mal tú česť byť moderátor počas doby, keď sa tam toho asi najviac zmenilo. A to rádio dnes oslavuje 15 rokov a má takýto krásny občianský, ako môžete vidieť na tejto fotke. Stretávka to bola viac ako príjemná. GTA je jedna veľká rodina, a ešte, keď sme boli celé tie roky spolu a nahrávali vysielania, robili Šmirgeľparády tak sa z nás stala super partia. A dnes sme sa stretli. Ja, Dano, Barbi, Lucka, Katka a Ďuri. A samozrejme ľudia, ktorý sú v rádiu teraz. Bol to nádherný pocit, mať na ušiach slúchatká, pred ústami mikrofón a opäť po troch rokoch moderovať v rádiu.

Cez veľkú prestávku sme na chodbe, tak ako to vidíte na fotke prezentovali to, čo sme napáchali za 4 roky, GTAčkárov sme zoznamovali s našími predchodcami, ukazovali sme im ich fotky a povedali sme čo to aj o sebe.

Potom sme sa rozhodli, že sa vyberieme do kina. Nové košické multikino ešte nikto z nás nevidel, a tak sme sa rozhodli, že si tam pôjdeme pozriet Jamesa Bonda. Keď sme tam dorazili, prekvapila ma správa cez Bluetooth na môj mobil. Cine-max mi poslal trailer na High School Musical 3. Nie žeby som bol z toho hotový, ale potešilo.

James Bond Bol super, ale aj super hrozný. Film je plný napínavých scén, v reálnom svete neuskutočniteľných akcií, perfektných efektov. Aj keď, boli tam momenty, ktoré ma naštvali. Napríklad, že spracovanie ohňa bolo vo viacerých scénach podľa môjho názoru nekvalitné, James Bond nepil martiny, nezbalil žiadnu ženu a v bare sa čašníka pýtal čo pije, lebo otvorene priznal, ž netuší. To by sa nejakému starému bondovi nestalo. Na novom agentovi 007 ma štve aj to, že Daniel Craig má tvár ako ruský boxerista, nie ako tajný agent MI6. Ale nikto nie je dokonalý a aj napriek tomu, tohto herca mám veľmi rád a Bonda hraje veľmi presvedčivo a dôverihodne. Myslím, že mi ako bond pasuje viac, ako Pierce Brosnan. Ale to je len môj názor. Brosnan vyzeral oveľa lepšie na recepciách a nóbl akciách, kde Craig vyzerá, ako keby tam robil SBSkára. Ale pri akcii vyzerá Craig veľmi presvedčivo, oveľa presvedčivejšie, ako Brosnan. A aby som nezabudol povedať, že ma úplne uchvátil zvuk v kine. Nemal ani najmenšiu chybu. Krása, konečne kino v Košiciach, kde si človek vychutná aj zvuk.

Po tomto filme sme sa rozhodli pre ďalší. Pred tým sa však išlo na cigaretku. Samozrejme, že nikto nemal zapaľovač, tak som sa ho rozhodol opýtať od najbližšieho fajčiara. Nebol to však Slovák, ale Brit. Prišiel tu pracovne, je to krasokorčuliar a momentálne je na svetovom turné s Disney on Ice. Je to taka Disney ľadová show. Tak sme sa s ním pustili do reči, veď ten chlap je možno hviezda. Až keď odišiel, tak nám napadlo, že sa možno len vyťahoval, a že v skutočnosti hraje nejakého šiesteho náhradníka piateho trpaslíka v Snehulienke. Potom nasledovalo kino. Tentoraz to bol príbeh sobíka Nika a jeho priatelov. Bola to nejaká rozprávka. Nič moc, ale bolo to aspoň pekné:). Na dobu ľadovú, alebo Madagaskar sa nechytá. No na nachytanie predvianočnej nálady u malých decák to fungovať môže.

Po kine som sa rozhodol pre menší výlet v Nebre. Nakoniec som sa tam dostal s miernym meškaním, keďže som zazrel úžasnú haváriu. Pri hotely Gloria Palace som videl nejaké auto prevŕatené na strechu. Došiel som tam, prišiel som na to, že to je staršia Felícia a že to je autoškola. No a potom som sa rozprával aj s týpkom čo to auto nabúral. Bolo to dosť zaujímavé. Potom som natočil video, ako požarnici prevracajú auto naspäť na kolesá. Veľmi zaujímavé videjko, hodím ho na svoj viedoblog, ale chvíľku to potrvá.

Potom nasledovala Nebra, po nej medovina a langoš s Ivkou a už len utekačka domov.
Krásny deň že? :)

Žiadne komentáre: