pondelok 15. decembra 2008

Ako to vidí Atos


No, uz je pol ôsmej, idú mi dať raňajky. Jeeeej, a konečne sa vyvenčím. No, to bude paráda. Dúfam, že pôjdeme okolo Gorana. A teraz rýchlo, k babke dnu. Vonku je poriadna kosa. No, tu je ako v raji. Teplo, babka a práve mi dáva ten čokoládový rožok a tic tac. Mňami mňami. A teraz už len aby prišial Maťo z Nebry, alebo chalani zo školy. Potrebujem cikať. No, už to pôjde, už už.... Chalani prosím, prídte niekto. Zvonček, to bude tá stará Vargaňa. Rýchlo sa prešmyknem. Nie, baby, nedrž ma, nekrič, ja potrebujem cikáááááááááť. Ach.... Konečne.... Sex naozaj nie je tá najlepšia vec. A teraz rýchlo dnu. No, tá telenovela by už mohla skončiť. Vôbec ma to nebaví. Dávajú ešte Komisára Rexa? Toto by som si pozrel. A, začínajú správy na Markíze. Bude večera. Som zvedavý, ktorý z chalanov pre mňa príde. S Janym by som išiel na lúku aportovať, pri Mišovi by som sa vykúpal v potoku. A Maťo by ma zobral na prechádzku po Barci. Hmmm..... Á, Maťo. Bude Barca.

No, večera bola fajn, teraz vodítko a ide sa. Maxa a Idefixa mám hneď vedľa, tým sa ani nezdravím, len im kývnem hlavou. Netreba to preháňať. Maxo opäť zostarol... Ale Idy sa drží v skvelej forme. Nečudo, veď clé dni beháme popri plote a pretekáme sa, kto bude skôr na konci. Teraz Je tu ten malý pouličný remix. Nikto ho nemá rád, je strašne protivný. A toto je pes toho ryšavého. neviem mu prísť na meno. Teraz tí dvaja malý. Prvý je v poho, ten druhý je stále nervný, lebo stále sa mu niečo nepáči. Hej kámo, daj si Xanax. To pomôže. Kríčim na ďalšieho pomixovaného. Teraz tí dvaja malamuti. Sú v poho, len veľmi kričia. Aha, papier, jeeeej. Aká zábava. No, a prichádza šialená ulička. Najprv nervózny vlčiak, ktorý dáva signál všetkým psom na ulici, že prichádza kamoš, aby ho privítali. A už na na pravej strane zdraví. krásny Kopov a hneď za ním, Bígl. Po ňom nasleduje Labrador Primus, krásne že sa opäť vidíme. A už na mňa šteká Líza, tá má ale labky. Ale už ma varuje hneď cez bránku jej milovaný Husky Lexor. Veď ja nič starec. Rozlúčim sa ešte so staručkou Jazvečíčkou Rony a už ma čaká zvítanie z Bernardínom Benym. Teraz park, chvíľa čakania, kým sa Maťo s niekym porozpráva a potom opäť pozdravy od kamošov, vodička a hajde do búdy.

Dobrú noc.

Žiadne komentáre: