nedeľa 7. decembra 2008

Biely sex vs. Auto sex

Pred nejakým časom som čítal v jednom ženskom magazíne, čo robiť, keď už žena dlho nemala muža z hociakých dôvodov. Navrhovali Biely sex, alebo aj Kúpeľňový sex. Jeho tajomstvo spočíva v tom, že celá kúpelka je plná kondiconérov, šampónov, parfumov, sprejov, lakov a všetkého čo správna žena potrebuje na to, aby prežila. Ideálne je, keď sa potrebný počet znásobí aspoň piatimi. Vtedy vzniká reálny obraz na kúpelku ženy vyznávajúcu tento druh rozkoše. Pedantnosť sa do toho dostáva zoradením fľaštičiek podľa všetkých možných kritérií, veď všetko musí mať svoje miesto, aby pozitívna energia prúdila podľa Feng Šuej pravidiel. Používanie je tým zložitejšie, čím je viac druhov prípravkov. Je to spôsobené tým, že každá žena chce za čas strávený v kúpelke na seba nadrbať z každého prípravku niečo. Ideálne je dodržiavať osvedčené vopred stanovené poradie, čo si pri používaní 20 prípravkov, vyžaduje extrémne vyvynutie kombinačných zmyslov.

Ja som si až do dnešného dňa myslel, že všetky podobné veci sú len výplod ľudskej fantázie. Že nemôže existovať nikto, kto sa umýva tromi rôznymi žinkami, alebo kto používa štyri šampóny naraz. Ale dnes som sa presvedčil o opaku, aj keď v inom zmysle slova. Dnes som praktizoval Auto sex.

Celý deň som mal nejaký divný. Ale o piatej som už musel niečo spraviť, lebo som bol z nervami na dračku. Tak som si povedal, že po dlhej dobe umyjem auto. Zistil som, že doma nie je nič, tak som išiel na benzínovú pumpu spraviť menší nákup, aby som auto mohol umyť. Na benzínke som sa stavil ešte päť krát, vždy som niečo dokupoval. Predavačka si zrejme myslela, že som trošku obmedzený. Celý nákup ma stál niečo cez 900 korún. Teda nejakých 30 eúr:).

Auto som začal len vysávať, potom som prišiel na to, že chcem umyť dvere, palubovku, okná, kolesá, všetko. Prišiel som na to, že keď umyjete palubovku ale niekde ostane menší fľak, ktorý vidno len pod určitým dopadom svetla, je to nemysliteľné a musí sa to umyť. A tak som dnes umýval auto asi 4 hodiny. Všetko na tri krát, lebo aj tá najmenšia špinka na prahu dverí pôsobila ako chrcheľ v pohári šampanského. Kúpil som 7 rôznych špongií, na každú časť auta dve. Jedna nzákladnú špinu, druhá už na čisté umytie. Na vysávači som použil tri rôzne hlavice. Na palubovku dve rôzne handričky a tri druhy sprejov. Na sedadlá dve tepy a tri rôzne kefky. Na okná dve rôzne handričky, normálny sprej na čistenie okien a ešte som k tomu pridal aj sprej proti zahmlievaniu. Potom som s autom išiel do umývačny a keď som z nej vyšiel, okamžite som sa púšťal do čistenia toho, čo umývačka nezvládla. Potom som auto ešte voskoval na dva krát dvoma handričkami. A nemôžem zabudnúť na voňavý stromček do auta.

Na konci som bol so sebou nenormálne spokojný. Potom som si uvedomil, čo som vlastne spravil a hodinu som sedel v aute, počúval výberovku U2 a potom slovenský Punk rock made in Slovakia vol. 3 aby som sa z toho dostal. Neveril som, že niečo také sa môže stať aj mne.

Žiadne komentáre: