nedeľa 15. mája 2011

Ako ho zbaliť?

V rámci prokrastinačného ošiaľu píšem jedna radosť. Doteraz boli aj iné záujmy, takže blog bol akosi na druhej koľaji. Teraz by som sa mal fakt učiť, ráno ma čaká skúška, ale radšej napíšem ďalší článok. Tých pár desiatok strán sa stihnem naučiť aj neskôr. Určite si neskôr poviem, že už idem spať, pozriem si to ráno, keď skôr vstanem. Ráno skôr nevstanem a tak sa spoľahnem na to, že možno niečo opíšem a možno mi sadnú otázky.

Ale to bola len taká vsuvka, aby ste vedeli, čo teraz riešim:). Muži sú z Marsu, ženy s Venuše. Som presvedčený o tom, že to tak je. Žena, ktorá sa ideálne hodí k mužovi buď neexistuje, alebo je lesba, alebo má nejaké psychické poruchy, takže do klasického ponímania ženstva ako takého jednoducho nezapadá. Rozdielností je naozaj veľmi veľa. Je ale aj veľa vecí, ktoré nám mužom vravia, že ona je super, lebo sa mi podobá. Vrana k vrane. To, že ma žena rada pivo, že počúva rovnakú hudbu ako jej potenciálny partner, že majú rovnaké záujmy, zmýšľanie a pod. ešte nezaručuje úspech vo vzťahu. Skôr naopak. V tom vzťahu budú chýbať konflikty, ktoré k nemu patria. Potom sa konflikty samozrejme budú vytvárať, ale kamošovi v krčme nebude mať kto poradiť, pretože sa s niečim takým ešte nestretli, keďže ich ženy riešia nové vône od Diora a nie dovolenku krížom cez Európu na motorke.

Najhoršie na takom vzťahu je to, že tí dvaja si začnú liezť strašne na nervy. Ale strašne. Ponorka ako sviňa. Vzhľadom na podobné záujmy budú stále spolu. Ak nebudú vznikne konflikt. Prečo by vaša partnerka nemohla ísť s vami na pivo, keď aj ona ho má rovnako rada a tú piváreň kde chcete ísť s kamošmi priam miluje? A oheň je na streche. Ženy, nechajte nám priestor. My vás ľúbime, chceme byť s vami, ale potrebujeme čas byť aj s priateľmi. Lebo potom budeme neznesiteľný! :)

Buďte iná. Iná ako ostatné ktoré mal. Dobre viete, že keď s ním idete po meste, tak že sa v týchto letných mesiacoch otočí za každou druhou. Ohúrte ho. Okomentujte to dievča. Nepokúšajte sa do neho navážať, že pozerá po iných zadkoch. Pozerá! Nešahá, len pozerá. Na to má oči:) a bude to robiť stále, máme to v génoch. Skúste mu povedať niečo v tom štýle, že je to kosť, že ja by som si na také stehná ako má ona takú krátku sukňu nenatiahla. Dáte mu tak najavo, že si všímate to, že čumí po iných, ale on hneď začne skúmať, čo ste za protivníka. Lebo niečo také ešte nezažil a vyvedie ho to z miery. Vtedy s ním viete ľahšie manipulovať:) Ale odo mňa to teda nemáte:)

V rámci večerného čítania viacerých obľúbených blogerov som na blogu Jozefa Červeňa našiel zaujímavé informácie o tom, aké pravidlá by žena mala dodržiavať, aby to bolo OK. Fakt sa to hodí do toho článku, tak to tu rovno celé opajcujem:)

1. Nauč sa pracovať so záchodovou doskou. Už si veľké dievča. Ak je hore, daj ju dole. My ju potrebujeme hore, vy ju potrebujete dole. Nás nikdy nepočujete sťažovať sa, že ste ju nechali dole.
1. Niekedy na vás nemyslíme. Žite s tým.
1. Nedeľa a športy. Je to ako spln, alebo príliv a odliv. Nechajte to tak.
1. Neskracujte si vlasy. Nikdy. Dlhé vlasy sú vždy viac atraktívne, než krátke. jeden veľký dôvod, prečo sa muž bojí ženiť je, že vydaté ženy si vždy ostrihajú vlasy. Potom už s tým nemôžeme nič urobiť.
1. Nakupovanie NIE JE šport.
1. Plač je vydieranie.
1. Požiadajte o čo chcete. Aby bolo jasné:
Jemné narážky nefungujú.
Silné narážky nefungujú.
Bežné narážky nefungujú.
Len to proste povedzte!
1. Nepamätáme si dátumy. Vyznačte narodeniny a výročia do kalendára. Pripomínajte nám ich dopredu a dôrazne.
1. Väčšina mužov má troje topánky, obleky. Prečo si myslíte, že vám vieme poradiť, ktoré z 30tich topánok budú dobre vyzerať s vašimi novými šatami?
1. Áno a Nie sú perfektne akceptovateľné odpovede na väčšinu otázok.
1. Choďte za nami s problémom, len ak chcete pomôcť ho vyriešiť. To je to, čo robíme. Na vyjadrenie sympatií máte priateľky.
1. Bolesť hlavy, ktorá trvá 17 mesiacov, je problém, navštívte doktora.
1. Skontrolujte olej, prosím.
1. Čokoľvek sme povedali pred 6 mesiacmi je neprípustné použiť v argumentácii. Prakticky všetky komentáre staršie ako týždeň sa nulujú.
1. Ak si myslíš, že si tučná, pravdepodobne si. Nepýtajte sa nás. Odmietame odpovedať.
1. Ak niečo, čo sme povedali sa dá interpretovať dvojakým spôsobom a jeden z nich vás nahnevá, mysleli sme ten druhý.
1. Môžete nás požiadať urobiť niečo, alebo povedať nám, ako to má byť urobené. Nie oboje naraz. Ak samé najlepšie vite, ako to najlepšie urobiť, urobte to samé.
1. Ak je to možné, prosíme povedzte čo potrebujete behom reklamy.
1. Krištof Kolumbus nepotreboval usmerňovanie, ani my.
1. Vzťah nikdy nebude taký ako prvé dva mesiace spoločného chodenia. Prispôsobte sa a prestaňte sa sťažovať priateľkám.
1. VŠETCI muži vidia len v 16 farbách, tak ako základné nastavenie Windows. Marhuľa je napríklad ovocie, nie farba. Nemáme predstavu, čo je to terakot, alebo purpur.
1. Ak to svrbí, poškriabeme to. Robíme to tak.
1. Nevieme čítať myšlienky, a ani to nikdy nebudeme vedieť. Náš nedostatok čítania myšlienok nie je dôkazom toho ako málo sa o vás staráme.
1. Ak sa opýtame "čo sa stalo" a vy odpoviete "nič", správame sa ako by sa nič nestalo.
1. Ak sa nás niečo opýtate, ale nechcete na to odpoveď, dostanete odpoveď, ktorú nechcete počuť.
1. Ak chcete niekam ísť, úplne čokoľvek si oblečte je to v poriadku. Naozaj!
1. Máte priveľa šiat.
1. Máte priveľa topánok.
1. Nie je v záujme vašom ani našom spoločne si vypĺňať kvízové otázky. Nie, je to jedno aký kvíz.
1. PIVO je pre nás tak vzrušujúce ako pre vás kabelka.
1. Sme vo forme. Guľa je forma.
1. Ďakujem za prečítanie tohto textu. Áno, viem že dnes by som asi mal spať na gauči, nevadí, je to ako kempovanie...

Tak, milé dámy. Ak sa budete týmto riadiť, je veľká pravdepodobnosť, že vzťah vydrží a Váš partner bude ten najšťastnejší. A o to práve ide v tých vzťahoch nie? Robiť toho druhého šťastným...:)

11 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Prepáč za otázku, ale máš priateľku? Lebo po prečítaní textu som prišla na to, že asi nie. Alebo aspoň nie si s ňou spokoný. Pretože si myslím, že chalan ktorý je povedzme ako tak so svojou polovičkou šťastný a miluje ju takú aká je,by toto asi nenapísal, lebo by vedel že je to celé jeden veľký BLUD :) Nikdy také nebudeme aké nás chcete mať, lebo sme ženy. A zas viem, že vy nikdy na to ani neprídete aké sme, lebo ste muži. To je jedna vec.
Druhá, ponorka môže prísť aj keď sa vidia raz do týždňa. A tak isto nemusí prísť ani keď sú každý deň spolu (vlastná skúsenosť) :)

Matus Bily povedal(a)...

Pises celkom mudro, ale nesuhlasim s tebou:)narovinu napisem, ze sa mi nechce rozmyslat nad mudrou odpvoedou, lebo sa zapodievam inymi vecami teraz:( ale to, ze niekoho milujem neznamena, ze nechcem, aby sa trosku zmenil:) alebo, aby nerobil nervy. Ja netvrdim, ze teraz si po precitani toho clanku hned kazda jedna tie body vytlaci, zacne ich na kavicke sharovat s kamoskami a spravite si z toho novu Bibliu, budete si to tajne menit na zachodoch a spravite nas muzov stastnymi:) to by neslo a je to blud ako pises:) Viem ze sa nezmenite.... ale tak trosku by ste mohli:) Lebo my sa pre vas tiez menime, aby ste boli s nami spokojne. Umyvame sa castejsie ako nam je prijemne, menime si ponozky, upratujeme, pred tym ked sa mame stretnut nejeme cesnak. Neprdime (aspon kym sa dostatocne nezblizime:P) Tak nieco by ste pre nas predsa len mohli spravit aj vy nie? :)

A to, ze nikdy nikto dokonale nepochopi druhe pohlavie je jasne, predpokladal som, ze som to vystihol vetou ze muzi su z marsu a zeny z venuse.

Ponorka? Ked sa vidite raz do tyzdna? :) zaujimave... ale mozno to nie je ponorka skor to, ze na seba nie ste zvyknuty pocas tyzdna a potom je to uz take normalne, ze sa v piatok vecer stretnete, lebo sa nemate kedy inokedy vidiet a nie vzdy to musi pasovat a potom je v tom nervozita. Nemoze to by mozno preto? Neviem, len hadam..:)

Anonymný povedal(a)...

Asi naozaj nemáš priateľku, kedže si mi neodpovedal na otázku. A možno je ti smutno, tak si tu vymýšľaš dokonalú osobu :) Predpokladám, že si ani nikdy nemal nejaký vážnejší vzťah, lebo vedel by si koľko ženy robia pre mužov. Ty si tu teraz vypísal vecí vonkajšieho charakteru, ale zabudol si na to, že my ženy vám dávame celé srdce,telo, dovoľujeme vám vniknúť do nášho vnútra (nemyslím ten druhý zmysel,čo ti teraz napadol ale aj to :D ), bojíme sa o vás, pomáhame vám, tešíme sa z každého vášho úspechu ....A kopec ďalších vecí. Ale hlavne milujume vás takých aký ste, nie aký by ste mohli alebo mali byť. Tak je to aspoň u mňa :)
Inak, ďakujem ti že si ma prinútil rozmýšľať nad týmito vecami.

Matus Bily povedal(a)...

Prepac, ze som neodpovedal, ale zaujimalo ma, ako velmi ta trapi ci mam, alebo nemam priatelku:) Mam:) dokonca 3 roky:) pred tym som mal jednu takmer rok:) co povazujem za dlhodobe vztahy:) A ja sa nehram, lebo ma poznas! Odkial by si inac vedela, na co myslim, ked si ma upozornila, ze ty myslis nieco ine a nie toto co ja??? :):D Milovat nas milujete, to uznavam:) ale zmenit nas chcete. Kazda jedna. Ta, kotra si to nepripusti tak klame, alebo ju jej muz bude tak, ale tak milovat, ze si to nedokaze ani predstavit:) Mylsim, ze si vynimka, ktora potvrdzuje pravidlo! :) Rad by som spoznal zenu ako si ty:)
Ja dakujem, ze vediet taku krasnu debatu o tom! :) Naozaj si to velmi vazim, ze niekto tie moje veci aj cita, nevies si predstavit, aky som stastny, ked niekto napise aj nejaky koment!!! :)

Anonymný povedal(a)...

Keď som čítala či máš priateľku, tak hneď prvé mi padlo do očí, že dokonca 3 máš :)
No, tak to sa potom ospravedlňujem, myslela som z tvojho písania, že nemáš alebo asi nie poriadnu. Ale tak zas 3 roky, to je dosť. Ja by som sa asi už vydávala :) To hovorím preto, lebo ja mám asi väčšinou také polročné, max ročné vzťahy alebo nočné :) nie 3 roky. To by so mnou žiaden chlap toľko nevydržal.
A prepáč, ale nepoznám ťa. Nie, skôr takto, poznám ťa. Áno, poznám ťa z toho čo tu všetko píšeš. Viem odhadnúť ľudí, ale to asi väčšina. Z písania sa dá podľa mňa veľa toho povedať o tom druhom :)
A vedela som čo si pomyslíš, lebo si chlap. A ja som mala už dosť chlapov na to aby som vedela odhadnúť koľko toho máte spoločného. Samozrejme ako aj my ženy.
A áno chceme vás meniť. Ale to máme v krvi. A myslím si žena, ktorá sa nepokúsi aspoň raz meniť svojho chlapa tak ho neľúbi, ani trošku, pretože je jej potom ukradnutý. Všetko je jej jedno, to ako sa správa ku nej, ako s ňou komunikuje, ako sa oblieka, aké má názory... Takže, ak ťa holka chce meniť, či už tá čo máš alebo tá čo ešte len budeš mať, tak buď rád chlapče, pretože to znamená že ťa ľúbi :)
A nechci spoznať ženu ako som ja,lebo potom by si chcel byť so mnou do konca života a to ja nepotrebujem, nemyslím kokrétne teba, neboj to nie, veď ťa poriadne ani nepoznám, ani som ťa nikdy nevidela, ja to myslím všeobecne. Mám chlapov vtedy keď chcem ja, nie keď chcú oni :)
Píšeš to čo ťa baví. A tak si myslím, že potom sa to ľuďom predsa aj dobre číta, nie :)

Matus Bily povedal(a)...

:D:D tie nocne su najlepsie nie? :) tiez sa cudujem, ze so mnou niekto vydrzal tak dlho, a ze ja som s nou tak dlho vydrzal:) asi ma rychlo odhadla a prisla na to, ako si ma k sebe priputa, co ma prekvapuje, lebo kym som nemal Ivku, tak som to mal viac-menej identicke s tebou:) akurat, ze ja som mal zeny a nie chlapov:D

Si naozaj klassa pocuvaj...:) Ta veta o tom, ze mas chlapov vtedy, ked chces ty, nie ked chcu oni a to, ze by sa do teba chlap nemal problem zamilovat do konca zivota mi je celkom jasne, pretoze vidim, ze nas poznas, vies o nas vela, vies ako na nas a preto si s nami mozes robit prakticky co chces:) a predpokladam, ze viac ako vsetko ostatne milujes slobodu a preto si pre muzov taka pritazliva, lebo to beru ako challenge:)

Nechces si otvorit vlastny blog? alebo pisat nieco pod svojou hlavickou na mojom blogu? ti tu otvorim nejaku rubriku:) citalo by ta velmi vela ludi, ver mi...:)

Anonymný povedal(a)...

No, tak tie nočné nebudem komentovať :D
Hm, to je potom šťastná žena, tá Ivka a určite aj ty si šťastný :) Ale aj tak si myslím, že taký chlap pre mňa neexistuje. Svet je veľmi malý a myslím, že by som ho už spoznala. A možno som ho už spoznala, neviem :) Naozaj mi je dobre tak. Aj keď pravdupovediac aj ja mám občas také chvíle, kedy sa pozriem na moju kamošku a vidím, že je s ním šťastná a že chce byť s ním do konca života. Je to naozaj pekné, no nič pre mňa. Najviac ma asi desí myšlienka, do konca života. Jednoducho mám z toho takú husaciu kožu :D Ale to asi nepochopíš keďže máš už asi vážnejši vzťah. Taký do konca života :)
A neviem prečo ma chlapy milujú. Podľa mňa každá žena keď nerobí to čo chce chlap ale to čo chce ona, priťahuje mužov. Ja nerobím nič preto aby som sa im páčila, možno sa tak obliekam ale aj to nerobím pre nich ale pre ženy. Pretože chcem aby oni na mňa pozerali aká som očarujúca, nie nejaké uslintané tváre mužov :) No a možno je tu jedna vec, rada flirtujem s mužmi. Ako tak jemne. Páči sa mi to akí ste "hlúpi" a ako sa rýchlo dokáže chytiť mojej návnady :D Neviem, či je to u všetkých, na to som ešte neprišla. Ale zatiaľ to platilo skoro na všetkých. Možno je to hnusné z mojej srany ale tak baví ma to, tak prečo nie :)
A na blog nemám veľmi čas. A ani si neviem predstaviť, čo by som tam také písala. A myslím si, že by to ani nikto nečítal :)

Anonymný povedal(a)...

Cital som clanok, chcel som komentovat, boli tu uz tieto komenty, tak som si ich precital. Najprv k clanku- som muz a minimalne polovica z tych veci na mna neplati, minimalne. Mam priatelku, 1,5 roka, zeny sa mi pacia, niesom homosexual, ani bisexual ani metrosexual, studujem technicky zamerany smer. Napriek tomu sa priam vyzivam v tom, ked svojej priatelke/kamaratke/mame radim, co si maju obliect, ake topanky k danemu obleceniu a na danu prilezitost. Milujem, ked sa ma na to zeny pytaju a moj nazor zavazi. V mode sa vyznam a bavi ma. Radsej sa budem bavit o novom Diorovom parfume ako o tom, ze Iniesta nieje vo forme. Ked nieco poviem, stojim si za tym ci to bolo pred rokom alebo pred hodinou (samozrejme len ak som v danej veci po ujasneni nejakych okolnosti nezmenil nazor). Citil by som sa hlupo, keby mi zeny vzdy vsetko museli hovorit na rovinu, lebo by som nechapal jemnym, silnym ani beznym narazkam. Dolezite datumy si pamatam velmi dobre. Vedel by som pokracovat... Jedno je vsak pravda- myslienky citat zatial neviem :) Ajked aj to sa mi uz podarilo. Chapem, ze tieto rady su myslene asi mierne recesisticky a s nadsazkou, ja len chcem poukazat, ze su aj muzi, ktori maju ine hodnoty ako tie vseobecne zname.
A teraz k vasej predoslej konverzacii, konkretne k slecne- velmi rad by som ta spoznal, fakt... Ci niesi len mierne namyslena. "Páči sa mi to akí ste "hlúpi" a ako sa rýchlo dokáže chytiť mojej návnady" Celkom sranda, nikdy ti nenapadlo, ze ta hlupa si ty??? Hovorim z vlastnej skusenosti, inteligentny a vsimavy muz vie, kedy s nim zena flirtuje a kedy mu hadze navnady. A ked ju chce, tak spolupracuje. Nie preto zeby jej naletel, ale preto ze si chce zasexovat. Myslis si, ze sa zahravas s muzmi, ale to, ze robia oni s tebou a vlastne ta len zneuzivaju ti asi nenapadlo. A ze sa chces pacit zenam, provokovat ich :) jajaj, asi tam bude nejaky komplex z detsva, hm? Niesme az taki hlupi ako si myslis a ty niesi az taka lstiva a neodolatelna za aku sa pokladas.

Anonymný povedal(a)...

Prepac, este raz som si precital tu vetu- "...možno sa tak obliekam ale aj to nerobím pre nich ale pre ženy. Pretože chcem aby oni na mňa pozerali aká som očarujúca". Keby si mala ist do spolocnosti o ktorej by si vedela ze tam budu len muzi, bolo ti uplne jedno ako vyzeras, hej? Prosimta, ved tomu ani sama neveris...

Matus Bily povedal(a)...

Fajna debatka sa tu rozprudila:) Velmi ma to tesi... Ja by som vas chcel spoznat oboch, lebo myslim, ze obaja mate v niecom pravdu... chcel by som spoznat zensku, ktora vie ako na chlapov a kazdy sa do nej zalubi a chcel by som spoznat chalana, ktory je taky, ako pise a nie je gay:)

Myslim, ze som tam nespomenul to, ze vsetci chlapi su taki nejaki, ak to tak vyznelo, tak som to tak nechcel, lebo je mi jasne, ze stastiska nepusti a ked je na Slovensku 2,5 miliona chlapov, tak tam je potom velmi vela roznych typov...:) Ale som rad, ze mi pisete akurat vy, lebo mam taky pocit, ze ste obaja z tej nejkej uzsej skupiny, ktora je medzi pohlaviami zastupena nizsim percentom:) Neviem preco prave ja takych ludi nejak dokazem pritiahnut, ze si najdu cestu ku mne a ja k nim/vam:) asi preto, ze sme svojim sposobom vsetci traja tak trosku mimo normy:)

Anonymný povedal(a)...

Prepáč, ale poväčšine som nenatrafila na tých inteligentných všimavých mužov. A aj keď áno, tak vedela som si ich ako tak zaradť, kam patria a ako zmýšľajú. Preto som s nimi neskončila len pri nočnej záležitosti.Inteligentnejší muži znamenajú pre mňa viac, pretože ma vidia takú aká som naozaj a vedia hneď odkryť moju masku. A aj preto ma bavia max 3 mesiace.
A to že sa chcem páčiť ženám. Tak skús sa spýtať svojej vlastnej priateľke ako to je. Či sa naozaj chce vždy páčiť len mužom. A komplex nemám :D asi by som o tom vedela. Skôr by som povedala, že môžem byť napoly lesba, nemyslíš ?
No a ak by som mala ísť niekam kde budú len muži? neviem ako sa oblečiem. Nebola som ešte v takej situácií. Ale veľmi si ma tým pobavil :D