streda 7. mája 2008

Prišla Mia! :)


Od augusta som ju nevidel a včera večer konečne prišla! Moja sesternica Mijka, momentálne žijúca v Sydney. Prichystali sme jej krásne privítanie, o ktorom napíšem až neskôr, lebo niečo podobné plánujeme keď príde moja ďalšia sesternica Peťa z Halifaxu. Tak aby to bolo prekvapkoJ.

Keď prišla, vykladal som jej kufre. Boli to dva veľké kufre. Dokopy vážili presne 40kg. S pocitom toho, že vykladám jej svadobné šaty, plno oblečenia a rôznych iných osobných vecí, som jej oznámil, že mi to príde tak, ako keby sa zo Sydney sťahovala naspäť na Slovensko. A ona mi v pohode oznámila že to ne, šak to šetko darčeky su Maťo....:) (peti, asi si to vieš predstaviť, celkom som sa bavilJ ). Jediné veci, ktoré si zobrala boli tie svadobné šaty z ktorými jej babka tak veľmi nesúhlasí a potom nejaký náznak kozmetiky. Ináč to boli všetko len darčeky. My sme dostali tričká, syr, bumerang, magnetku na chladničku, podložky pod poháre, zásteru a chňapku na varenie a celú igelitku sladkostí. Vtedy mi bolo jasné, že Mia neklamala, a že v tej batožine sú naozaj len darčekyJ. Najviac ma potešilo tričko, austrálske syry a potom sušený zázvor. Je to celkom zaujímavá vec. Vyzerá to ako nakrájaná sušená hruška, chutí to podobne ako Schwepss so zázvorovou príchuťou a je to celkom pikantné. Veľmi zaujímavá chuť.

Som rád, že Mijka je opäť doma a teším sa na tie chvíle, ktoré budeme tráviť spolu. Teším sa aj na to, keď 19 mája príde bratranec Wotky a samozrejme na jún, keď príde jedna moja sesterka Peťa aj s Lucom:P (týmto Vás srdečne zdravím a dnes poriadne držte palce!!! J v Nebre budem pozerať aj jaJ )

Opäť sa celá rodinka stretneme pri krásnej príležitosti. Bude to super, neviem sa dočkaťJ.

Žiadne komentáre: