piatok 18. januára 2008

Prva sprava

Je piatok, 18 januara 2oo7. Blog som si planoval zalozit uz davnejsie, ale dnes na to dozrel ten spravny cas. Ziaden z mojich priatelov neprijima telefonaty a neodpoveda na SMSky, spravy na ICQ, maily alebo na spravy zanechane na tom pubertalnom pokeci. A ja sa nemam komu vyrozpravat.... preto som si zalozil tento blog, aby som sa mal kde ventilovat:) takze predpokladam ze ak tu niekto nahodou zabludi, nenajde tu nic, co by ho mohlo akokolvek informovat alebo poucit ci posunut na vyssiu uroven, ako je to pri blogoch a blogeroch, ktore su na urovni. Cestne slubujem, ze sa tu budem snazit pisat co najcastejsie a v co navyssej kvalite:) obcas tu podhodim aj nejaku fotku. Takze este netusim, aky bude vysledny chcarakter tohto blogu. V zasade sa moze stat, ze tu budem vesat poviedky ktore som napisal, ze si z toho spravim web album fotografii, ze to budem mat ako nieco kde si budem vylievat srdce, ze tu budem davat tahaky do skoly:) alebo ze si z toho spravim cestovatelsky alebo iny dennik...:) uvidime, nechajme sa prekvapit:) tak teda....

Do zblogovania priatelia!!! :)

Žiadne komentáre: