pondelok 7. januára 2013

We are family!!!

Na Silvester 2012 nezabudnem asi nikdy. Oslavovali sme ho klasicky s celou perepúťou na mojej milovanej Regetovke. Bolo nás tam ako maku, ale čím viac hláv, tým viac zábavy. Toto rokmi overené heslo sa ale potvrdzuje čím ďalej tým menej. Nie žeby zábava nebola. Bola. A poriadna. Ale už to neboli alkoholové seansy od rána do rána 4 dni v jednom kuse. Namiesto toho sa jedlo, varilo, rozprávalo, bavilo, decentne popíjalo. Tuším to bol prvý silvester, keď jediný, kto mal ranné problémy so žalúdkom bola tehotná kamarátka. Fakt sme si uvedomili, že starneme.

Ja som ho prežil nanajvýš atypicky. V posteli. S čajom, teplotou a Marekom. Neviem či ma tak skolila popálenina, ktorú som si spôsobil doma tesne pred odchodom na silvestra, alebo náročný výlet na bežkách s Marekom, alebo málo spánku, alebo čo. Každopádne som o pol desiatej už ležal v posteli a snažil sa zaspať. Čo sa mi aspoň na chvíľku podarilo. O polnoci som vybehol von za priateľmi, pripili sme si, zaželali sme si nový a šťastný a ja som išiel pokračovať v činnosti. Túžba po teplej posteli, horúcom čaji a nejakom tom paralene bola naozaj neprekonateľná. Tak sa mi podarilo zaspať. Za nepredstaviteľného hluku partie, ako si cez karaoke spievajú We are family. Okolo druhej došiel aj Marek. Ako vždy, doniesol mi fľašu Metaxy. Tento rok sa prekonal, mala 12 hviezdičiek. Zobudil ma, ako lekár mi naordinoval poldecko, čo som odmietnuť nemohol. Hodili sme parádny pokec, pri ktorom som veľa pochopil. Ležal som na posteli, chlípal neuveriteľnú Metaxu z plastového pohára, vedľa mňa na zemi Marek rozprával o živote, plánoch, túžbach, zmene. Ja som počúval a súhlasil. Potom došiel zvyšok osadenstva, že sa mám prekonať a zbehnúť aspoň na jedno kolo dole, lebo ako domáci pán som ešte nenalial. A opať sa spievala hymna tohto Silvestra, We are family. A fakt že sme. Aj keď sa spolu všetci nestretávame každý druhý deň po kávach a večerách, ale máme sa radi a vieme si stále pomáhať, vypočuť sa, spraviť si zo seba srandu. 

A toto do nového roku prajem Vám všetkým. Mať okolo seba ľudí, s ktorými sa viete chytiť za plecia a v kruhu z plného hrdla spievať We are family, pozerať si pri tom do očí, spomínať na všetko to, čo ste doteraz spolu prežili a tešiť sa na to, čo ešte len príde. 

Krásny a úspešný Vám prajem! 

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Krásne si to napísal :)

Matus Bily povedal(a)...

Ďakujem:)