pondelok 22. marca 2010

Jožkovia a iné

Po dlhej dobe sa opäť ozívam. Píše sa mi ťažko. Nie preto, že by sa mi nechcelo, alebo preto, že by som nemal o čom. Ťažko sa mi píše preto, lebo niekedy minulý týždeň sa na klávesnicu môjho netbooku dostalo určité množstvo džúsu a dosť ju to polepilo. Klávesy teda vôbec nefungujú tak, ako by mali a písanie sa stáva utrpenie a nie zážitok ako doteraz. Ale čo už.

Opäť som premeškal veľa podnetov na písanie. Napríklad problémy v SDKÚ, uvahy o tom, či ich vôbec budem voliť, Sulíkov nápad zlegalizovať marihuanu, vytvorenie Paliho kapurkovej, zopár technických článkov či hudobné recenzie koncertov Chiki liki tu a, Konfliktku a Horkýže slíže, či mnou objavených albumov String Quartet či Diablo Swing Orchestra. Ale čo nebolo môže byť a tak sa ich predpokladám dočkáte v blízkej budúcnosti. Spolu s článkom o hodinkách. Nekresťansky drahých. Zároveň plánujem vyhlásiť súťaž, kto bude 20 000 návštevník môjho blogu. Dostane odmenu:).

Tento týždeň bol naozaj veľmi zaujímavý. V stredu sme sa s Jožim stretli v Nebre a začali sme plánovať jeho oslavu narodenín a nenín. Vo štvrtok bol už spomínaný koncert Konfliktu a HS. Ten bol naozaj super, až nato, že som robil šoféra, tak som sa musel uspokojiť s jedným pivkom:(. V piatok sa to ale rozbehlo, oslava Jožkovích narodenín a menín začala v Barci 5 slivovicami a potom sme sa presúvali do Nebry. Bojovali sme 2 fľaše a potom sme sa rozhodli ukončiť boj a nechať si sili aj na sobotu. Ja som sa ešte v parku zakecal s Ďurim a nejak som si to hodil do jazierka, tak som aspoň nakŕmil kačičky :).

V sobotu sme otvárali grilovaciu sezónu. Veľa mäska v perfektnom páci a k tomu veľa, naozaj veľa slivovice. Bola to naozaj super oslava, stretlo sa tam veľa ľudí, ktorý toho majú veľa spoločného a tak zábava ani debaty nestáli na mŕtvom bode o počasí. Jedným slovom naozaj kvalitná a úžasná párty. O pol tretej ráno som sa nejako dotrepal domov so sesternicou Martinou, ktorej sa dúfam rozbieha vzťah s Ďurim, tak na nich myslite spolu so mnou:).

Je čas sa teraz trošku ukľudniť a začať sa venovať škole a organizovaniu tábora pre decká. Keby ste mali niekto nejaké nápady, alebo skúsenosti s organizovaním táborov na tému Indiáni a Divoký západ, tak mi dajte prosím vedieť. Som na matus.bily@gmail.com

Ďakujem :)

Žiadne komentáre: