streda 24. marca 2010

SÚŤAŽ 20 000

Vyhlasujem súťaž!!! O zopár dní by mala návštevnosť na mojom blogu prekročiť 20 000 návštev. Fakt nechápem, ako to je možné a preto som vymyslel súťaž :) Ten, kto bude 20 000-i návštevník, nech to pomocou PrtSc odfotí a pošle mi nejaký dôkaz na môj mail, aby som vedel, že to je tak:) A šťastného výhercu samozrejme patrične odmením :) tak hor sa do súťaženia!!!

4 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

:) Dúfam, že tu súťaž vyhrám. Veľmi rada chodím na tvoju stránku, lebo máš tu fakt dobré články a myšlienky. Tak verím, že to budem ja. Nech aspoň dostanem niečo od teba. :)

Matus Bily povedal(a)...

Klikaj F5 :D potom pri 20 000 prestan, stlac PrtSC, otvor skicar, tam Ctrl+V zobrazi sa ti tam fotka tvojho monitora, potom klik na Ulozit, otvorit mail, poslat ako prilohu na matus.bily@gmail.com a vyhra je tvoja :D a co take by si chcela? podpisove karty s fotkou nemam:D aj tak nie som fotogenicky a podpisujem sa skaredo :P

Anonymný povedal(a)...

:D Dobre..:D..Ale podľa mňa by to bolo lepšie keby to bolo fér, nemyslíš? Vieš taký pravý výherca. Alebo tá práva osoba, ktorej by si aj rád niečo kúpil. Vieš napríklad priateľka. Neviem síce či máš nejakú. A nemyslím si, že nie si fotogenicky lebo na fotke vyzeráš celkom fajn :)

Matus Bily povedal(a)...

Jasne ze by bolo lepsie, keby to bolo fer, ale co uz s tebou:) A nevidim dovod, preco by si prave ty nemala byt ta prava osoba, ktorej by som nieco kupil:) radsej kupim nieco tebe, co pravidelne citas moj blog, ako niekomu, kto na neho nahodou zabludi a rovno trafi 20 000 :D A tu fotku som vyberal naozaj veeeeelmi dlho kym som nejaku nasiel, na ktorej vyzeram ako tak...