nedeľa 5. apríla 2009

Cítim sociálne, myslím národne


A máme to tu. Druhé kolo prezidentských volieb dopadlo trošku ináč, ako tvrdili prognózy. Vyhral to, ako je už všetkým známe Ivan Gašparovič.

Je to smola pre Slovensko a pre všetkých mladých ľudí. Opäť sa stalo to, že voľby rozhodli starí a nevzdelaní ľudia. A to ma trápi. Nielen kvôli tomu, že nevyhral kandidát, ktorého som podporoval, ale hlavne kvôli tomu, že tieto voľby priniesli jedno veľké zistenie. A to bolo to, že na Slovensku je viac ako polovica obyvateľstva za osočovanie, špinavú minulosť, poddajnosť a senilitu, ako za čestnosť, silnú povahu a zdravý rozum.

Je mi ľúto, že budúci prezident má minulosť úzko prepojenú s komunistami, Mečiarom a Gaulíderom. Je mi lúto, že nový prezident si myslí, že Google sa využíva na komunikáciu medzi ľuďmi. (18. 03. 2009 - Tv Markíza) Je mi ľúto, že nový prezident si nevie zapamätať svoje volebné heslo. (4., 5. 4. 2009 Myslím národne, cítim sociálne zmenil na: Cítim národne, mysím sociálne) Je mu ľúto, že nový prezident nedovolí, aby si novinári nasnímali jeho volebné víťazstvo. (4. 4. 2009 - Nepustil novinárov Nový Čas a .týždeň do centrály v Limbachu) Je mi ľúto, že pre nového prezidenta je 400 dní skoro jeden rok. (15. 3. 2009 Tv TA3) Je mi ľúto, že nový prezident nevidí rozdiel medzi Majorom a Blairom a Dominikom a Benediktom. (Známe brepty z tlačoviek) Je mi ľúto, že nový prezident si mýli nemeckú kancelárku Merkelovú s Merklovou. (4. 4. 2009 STV - O summite NATO)

Je mi ľúto, že starý prezident, je nový prezident...

Žiadne komentáre: