pondelok 19. januára 2009

U2 - Get on your boots


Dnes mal celý hudobný dvet veľký sviatok. Kapela svetového mena U2 dnes vydala nový a prvý singel z pripravovaného albumu No Line On The Horizon, ktorý produkujú zvučné mená ako Brian Eno, Danny Lanois and Steve Lillywhite. S album by malo prísť aj svetové koncertné turné. V Prahe by mali vystupovať 10. augusta a lístok by mal stáť okolo 300 eur.

Novinka od U2 je naozaj neuveriteľná. Čakal som, že to bude trošku experimentálne, málo melodické a velmi umelecké. Opak je však pravdou. Nový singel bude určite veľkým svetovým hitom. Tá pesnička má rytmus, spád, rýchlosť, dynamiku. Keď som ju teraz počul prvý krát, bol som taký unavený, že sa mi zatvárali oči. Počul som ju tri krát a na tretí krát som si ju už pospevoval a pohmkával som si ju. Proste, hit od U2 ako sa patrí. Ale toto všetko píšem vlastne úplne zbytočne. Pretože si myslím, že ju chcete všetci počuť. Tak si ju hľadajte na yputube a keď si ju chcete stiahnuť,
kliknite sem . Je to odkaz na službe rapidshare. Pozor!!! Dá sa to stiahnuť len 10x. Teda ten, kto si to bude chcieť stiahnuť a nepôjde to, nech ma prosím kontaktuje na mobil, mail, alebo na shout board čo mám v tom pravom stĺpčeku a ja to uploadnem opäť. Príjemné počúvanie prajem:)

Žiadne komentáre: