utorok 30. septembra 2008

Svetová finančná kríza


Už dlhšie som uvažoval, že napíšem nejaký článok o tom, Čo si myslím o svetovej finančnej kríze. Teraz na to došiel ten správny čas. Prečo? Potrebujem napísať niečo na predmet Medzinárodný obchod a zároveň dnes je utorok 30.09.2008. Teda je to deň po pondelku 29.09.2008. Tento deň sa podľa mňa zapíše do histórie svetovej ekonomiky, ako ďalší Čierny pondelok v histórii obchodu ako takého.

V tejto časti blogu budem písať o dňoch ktoré sú, ktoré boli, a ktoré ešte len budú. Budem sa snažiť čo najlepšie rozanalyzovať problém tejto krízy. Pre mňa to bude veľmi zaujímavé. Pretože niečo také som ešte nepísal, a zároveň sa na to veľmi teším. Už teraz mám pred sebou všetky Hospodárske noviny (Slovenské a České), Trend a SME ktoré som doma našiel, nejaké encyklopédie, svoje vedomosti a názory a internet. Takže vstupy by boli, uvidím aké budú výstupy.

Žiadne komentáre: