streda 24. septembra 2008

Som tu! :D

How was your summer? Opýtala sa ma kamarátka z Birminghamu, keď som ju náhodou stretol v meste. Great off course, odpovedal som automaticky. Napísať aké bolo moje leto, je však nad moje sily. Začalo to detským táborom, kde som robil vychovávateľa. Potom do toho nejak prišla Ivka:). Cez týždeň som pracoval ako vždy v Imune. Víkendy som trávil na Regetovke, na skalách, výletoch, chatách... Za zmienku stojí víkend v Prahe a free solo výstup na Cukrovú homoľu v Zádielskej doline.

Tolko moje leto. Odteraz tu budem písať pravidelne, minimálne dva články týždenne. Dokočím cyklus o našich prezidentských kandidátoch, poradím Vám čo by ste mali počúvať, načím Vás zopár zaujímavých trikov, ktoré mi cez leto pomohli a spolu môžme prestať fajčiť.

Čaká ma veľa práce, tak idem na to. CARPE LABORA drahí priatelia! :)

5 komentárov:

Livusha povedal(a)...

ooo, neveriim, Tusko sa vracia... :D
...ale ne... drzim prsty,aspon tym 2 clankom tyzdenne :) :P

Anonymný povedal(a)...

ejhaaa prestavas fajcit? No to som zvedavy ci prestanes(ak si uz neprestal)a ci to naucis aj mna. Inak uz som sa snazil vela krat snazil prestatm, ale stale som sa k tomu vratil :-( staci jeden vacsi problem a clovek si hned ide kupit krabicku ... tak drzim palce a tesim sa na dalsi clanok, Lukas(CTS Europe :-P )

Matus Bily povedal(a)...

Nazdar Lukas! :)
Hej, prestavam, budem pisat ako sa mi to dari zvladnut:) Ako sa dari? Vsetko po starom na firme? :) pozdrav chalanov

Anonymný povedal(a)...

Si si isty, ze sa spytala "How was your summer?"? Mne sa to zda trosku nesprvne- taky typicky doslovny preklad zo slovencniny do anglictiny, spravnejsie by asi bolo "What was your summer like?" alebo "What about the summer?"

A ako s tym fajcenim? Ja osobne som prestal po styroch rokov (asi 10 denne)a mmozem s istotou napisat, ze formulacia "prestavam" je velmi zradna a klamliva. Nic take ako postupne znizovanie poctu neexistuje. Jednoducho:"Prestal som." Mimochodom, akosi som tu nenasiel nic o tom ako sa Ti to dari zvladnut :)

Matus Bily povedal(a)...

Ahoj Anonym:) (Lukas?:)) S tym fajcenim, to je naozaj klamlive... A este stale prestavam:) Uz fajcim jednu denne, rano pri kavicke, alebo nefajcim vobec:) Inac, tesi ma, ze niekto cita aj stare clanky, nielen tie nove:)