pondelok 16. februára 2009

Správa oživote

Neni peniz, neni lásky. Tvrdia vraj v susedných Čechách. Ja si to dovolím parafrázovať na neni témy, neni článek. Aj keď po menšom brainstormingu mi je jasné, že tých tém je až až. Ale nejako sa mi do toho nechcelo. Nemal som náladu na písanie a nebolo ani toho času nazvyš. Stále sa totiž niečo deje. A keď sa nedeje nič, tak rozmýšľam nad tým, čo a ako napíšem, ale nikdy sa mi to nepodarilo napísať. Tak ste teda prišli o popis mojich zážitkov z Orkyho narodenín, ktoré sa konali na chate v Zádielskej doline. Rovnako ste prišli o recenziu na Pokoj v duši, album od Chiki liki Dvojkilometrový jeleň, o mojej úvahe nad tým, prečo sa Smeru tak darí a prečo je Fico taký divný, ďalej ste prišli o to, že koho by ste mali voliť ako prezidenta SR. Je toho vlastne veľa čo som chcel napísať a nenapísal som. A keď chcem začať písať, tak sa musím nejako prinútiť. A jediný spôsob, ktorý mi napadá je ten, že Vám sľúbim, čo budem písať:)

Takže najbližší článok bude o filme Benjamin Button, pretože tento film si určite zaslúži, aby bol u mňa na blogu. Nevyhnem sa ani už spomínaným prezidentským voľbám a Dvojkilometrovému jeleňovi. A keď tak nad tým uvažujem, skúsim napísať niečo o filme. Tak všeobecne skúsim rozvinúť tému, prečo na tie filmy vlastne chodíme a čo z toho v konečnom dôsledku máme. A určite napíšem článok o koncerte HT, ktorý bude v piatok v jednom z najkultovejších košických klubov, v samotnom Koloseu.

Plány sú teda stanovené, hor sa do získavania nových zážitkov, tém, úvah a hlavne do písania a blogovania! :)

Žiadne komentáre: