streda 12. novembra 2008

Co to toto? :P

Nejak dlho som nepisal že? :) Hej, viem.... Ale dialo sa veľmi veľa vecí a nemal som naozaj ani nejakých 15 minút na to, aby som napísal nejakú krátku správu.

Hlavným problémom, bolo asi to, že som mal obdobie, keď sa mi nič nechcelo. A posledné dva, tri týždne som mal pre zmenu také obdobie, že som vždy chcel niečo napísať. Tak som sledoval vľby v USA ako zrejme málo kto v Košiciach:), sledoval som formulu, aby som mohol napísať ako bravúrne vyhral Hamilton, a koľko šťastia pritom musel mať. Chcel som písať o maďaroch, ktorí si myslia, že demokracia znamená aj to, že môžu slobodne nenávidieť koho len chcú. Chcel som písať o kňazovi, ktorý hodil ľavý hák astmatickému miništrantovi. Chcel som písať o mnohých iných veciach. Ale tak som sa do všetkých týchto vecí zahĺbil, že mi už vlastne neostal čas na samotné písanie:D.

Ale pevne verím, že v blízkej budúcnosti zo mňa vylezie aj nejaký článok:).

Zatiaľ prajem krásny večer:)

Žiadne komentáre: